Aluprof obniża ceny i daje dodatkowe rabaty

Autor: |Data publikacji:

Otoczenie rynkowe i silna presja cenowa spowodowały, że po I półroczu Aluprof musiał obniżyć ceny swojej oferty. Teraz będzie sprzedawał taniej, ale ma nadzieję, że więcej.

Marek Majchrzak, dyrektor sprzedaży krajowej Aluprofu, poinformował o obniżce cen na oferowane przez spółkę systemy i akcesoria. Od 1 lipca obowiązuje nowy cennik, w którym cenę profili izolowanych termicznie obniżono o 6,5 proc., a akcesoriów systemowych o 3 proc. Jednocześnie do 30 września obowiązuje promocja „Oszczędzanie przez zasłanianie”, w której zastosowano dodatkowy 10-procentowy rabat na żaluzje fasadowe SkyFlow i 7-procentowy na pergole MB-OpenSky 120 i 140. Jak zapewnił dyr. Majchrzak: „uważnie obserwujemy i analizujemy ceny surowców oraz trendy na rynku. Zapewniamy, że nadal będziemy monitorować sytuację i reagować w sposób, który będzie utrzymywał naszych klientów na pozycji konkurencyjnej względem rynku”.

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof, spodziewa się, że sprzedaż w jego segmencie powinna być wyższa w drugim półroczu w porównaniu z analogicznym okresem roku 2022, a obecne obniżki skomentował następująco:

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof.

Lipiec to pierwszy miesiąc, gdy musieliśmy ogłosić obniżkę cenników od 3 proc. do 6 proc. – trzeba więc liczyć się z niższą marżą, którą będziemy starali się nadrabiać wyższym wolumenem. (..) Na korektę wskazywała cena aluminium i USD (…) , a także zachowanie konkurencji, która widząc kurczący się rynek, również tymi cenami gra. (…) Wydaje się, że wrzesień-październik będziemy obserwować efekt tych obniżek.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".