Aluplast bije rekord

Red.: |Data publikacji:

Jak poinformował nas Aluplast, 2019 r. był bardzo udany dla tego systemodawcy z Wielkopolski. Kolejne wzrosty sprzedaży umożliwiły przekroczenie po raz pierwszy w historii firmy bariery 600 mln zł obrotów.

Na tak dobry wynik spółki wpływ miały wzrosty realizowane praktycznie na wszystkich obsługiwanych rynkach. Duże znaczenie miała również zmieniająca się struktura sprzedaży: coraz wyższą sprzedaż osiągają produkty z segmentu „premium” oraz profile kolorowe. – Wciąż dużą dynamikę sprzedaży utrzymują również nasze profile dedykowane dla różnych rynków europejskich, co świadczy z jednej strony o rosnącym eksporcie okien u naszych klientów, a z drugiej strony potwierdza dopasowanie tych produktów do oczekiwań tych rynków – dodaje Marcin Szewczuk, szef marketingu Aluplast.

Dla Aluplastu ubiegły rok minął pod znakiem dużych inwestycji. Pod koniec 2019 r. zakończony został pierwszy etap budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie gminy Kleszczewo pod Poznaniem. Powstała już hala magazynowa o powierzchni 17 tys. mkw. wraz z placami i drogami wewnętrznymi o pow. 37 tys. mkw. Aluplast zamówił też kolejne linie do okleinowania profili, co w połączeniu ze wspomnianą halą magazynową pozwoli zwiększyć zapasy oraz skrócić terminy realizacji zamówień.

Na działce o powierzchni 15 ha na terenie gminy Kleszczewo powstanie jeszcze hala produkcyjna oraz biurowiec. Jest to miejsce oddalone o ok. 20 km od obecnej siedzib Aluplastu. O nowej inwestycji pisaliśmy w ubiegłym roku – ZOBACZ.

 

 

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1