Aliplast kontynuuje inwestycje w moce produkcyjne. Firma oddała już do użytku w tym roku nową powierzchnie produkcyjną, a do końca I półrocza odda kolejną halę.

Aliplast planuje w tym roku przeznaczyć 70 mln zł na inwestycje. Fundusze będą wydane na kontynuację projektów inwestycyjnych, rozpoczętych we wcześniejszych latach. W połowie 2021 r. producent systemów aluminiowych zapowiadał duże inwestycje w rozwój. Firma wówczas deklarowała, że wykorzystuje niemal 100 proc. swoich możliwości i zdecydowała się na rozbudowę. W tym celu Aliplast zakupił działkę o powierzchni 4 ha tuż przy swojej siedzibie. O tych planach pisaliśmy TUTAJ.
Firma informuje, że mimo różnych trudności na rynku, udało się w tym roku oddać do użytku nową halę o powierzchni 5,5 tys. mkw. Natomiast do końca pierwszego półrocza tego roku Aliplast planuje zakończyć budowę i oddać do użytku kolejną halę produkcyjną, tym razem o powierzchni 6 tys. mkw. Dotychczasowa powierzchnia, którą firma dysponowała przed ukończeniem inwestycji wynosiła 70 tys. mkw.

W nowej hali działają już dwie linie, na których wytwarzane są produkty outdoorowe wprowadzane na rynek od zeszłego roku. Są to żaluzje fasadowe, zip screen i rolety aluminiowe oraz pergole bioklimatyczne.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.


