ABM Jędraszek rozbudowuje moce produkcyjne

Autor: |Data publikacji:

ABM Jędraszek zbuduje nową halę fabryczną. Firma właśnie poinformowała, że zaczęła prace projektowe.

ABM Jędraszek, producent okien o przychodach powyżej 100 mln zł, zbuduje nowy obiekt z przeznaczeniem na produkcję i magazyn. W nowym obiekcie zaplanowana będzie także powierzchnia biurowo-socjalna. Powierzchnia hali wyniesie 7 tys. mkw. Obecnie prace znajdują się na etapie projektowania, nie są jeszcze ustalone terminy przy realizacji inwestycji. Wykonawcą projektu oraz także budowy nowej hali została firma Ocmer, specjalizująca się w powstawaniu wielkopowierzchniowych obiektów przemysłowych. Firma będzie budować w formule design&build, polegającej na kompleksowej realizacji inwestycji.

ABM Jędraszek z Pabianic chce się rozwijać, a firma rozbudowuje także swoją sprzedaż zagraniczną. Oprócz eksportu do krajów europejskich, takich jak Francja, Niemcy, Włochy, Czechy, Szwecja, Szwajcaria, firma od 2022 r. rozpoczęła sprzedaż do klientów w Stanach Zjednoczonych. W swoim zakładzie ABM Jędraszek  na początku roku rozbudował także park maszynowy o automatyczne centrum tnąco-obróbcze oraz sortownik do szkła.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.