Znamy laureatów Builder Super Power 2025

Autor: |Data publikacji:

Zakończyła się kolejna edycja wyróżnień Builder Super Power 2025. Wśród laureatów znaleźli się przedstawiciele firm związanych z branżą stolarki budowlanej.

Ludzie są wartością firmy

Miesięcznik „Builder” organizuje od kilku lat ranking Builder Super Power. W listopadzie miał miejsce finał piątej edycji, której towarzyszyło hasło: ludzie są siłą i wartością firmy. Laureatami wyróżnień są osoby z firm budowlanych, produkujących materiały budowlane oraz stolarkę, a także naukowcy związani z branżą. Do konkursu są zgłaszani menedżerowie, zarówno indywidualnie, jak i zespoły działające w firmach. Laureaci są wyróżniani w kategoriach, takich jak m.in.: HR, marketing, handel i sprzedaż, PR i komunikacja, produkcja, badania i rozwój.

Jak zaznacza organizator rankingu, celem wyłonienia laureatów jest docenienie osiągnięć liderów i specjalistów, wyróżniających się w budowaniu pozycji firmy.

Laureaci Builder Super Power z branży stolarki

Laureatami tegorocznej, piątej już edycji Builder Super Power są osoby związane z firmami stolarkowymi. W kategorii HR wyróżniono Monikę Gabrych, dyrektorkę personalną spółki Klimas Wkręt-met. W kategorii marketing w rankingu znalazła się Ewa Doryń, menedżer ds. marketingu z Fimtec-Polska. Dawid Nijak, Product Software Manager i EU Application Engineering Manager z Deceuninck Poland został laureatem rankingu w kategorii menedżer produktu. Z kolei jako zespół specjalistów została wyróżniona załoga działu marketingu firmy Wiśniowski. Kieruje nim Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.