Alu In zalicza minione półrocze do bardzo udanych. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży ślusarki aluminiowej. To nowa marka na rynku.
Alu In podliczył wyniki z półrocza i zamyka ten okres wzrostem sprzedaży o ponad 20 procent. Marka na rynku jest jednak nowa. Alu In to nowy brand Abakusa, utworzony w lutym w tym roku, pisaliśmy o tym TUTAJ. Pod nową marką sprzedawane są wyroby z aluminium. Abakus od 25 lat wytwarza okna, drzwi, fasady czy ogrody zimowe, dlatego obecne dane można było porównać z wynikami, które wypracował producent w poprzednim roku.
Kamil Grodecki, prezes Alu in przyznaje:
Mamy uzasadnione wrażenie, że Alu In pojawił się na rynku niemal w idealnym momencie. Już od dawna nie notowaliśmy tak wielkiej popularności stolarki aluminiowej wśród inwestorów, jak ma to obecnie miejsce. Zwłaszcza jest to zauważalne w budownictwie indywidualnym, gdzie klient ma nieograniczone możliwości indywidualnego projektowania wymarzonego domu i może „bawić” się w kreatora. Dzięki elastyczności materiału, jakim jest aluminium, architekci i projektanci realizują nawet najbardziej śmiałe pomysły w zakresie konstrukcji, np. nowoczesny system okien blokowych bez barier w postaci stolarki o wąskich profilach czy szklane ściany sterowane automatycznie. Właśnie po te fantazyjne systemy klienci sięgają coraz chętniej, jednocześnie zamawiając coraz więcej jednostek okiennych i drzwiowych w typowych wymiarach i katalogowych wzorach. Potwierdzają się więc najnowsze analizy w sektorze komercyjnym i mieszkaniowym o dużym wzroście i wiodącej sprzedaży stolarki aluminiowej w Polsce, także w zakresie budownictwa standardowego.
Alu In realizuje coraz więcej wyrafinowanych projektów. Firma zastanawia się nawet nad stworzeniem specjalnego katalogu, wypełnionego najpiękniejszymi wizualizacjami. Obecnie jednak priorytetem są terminowa realizacja zamówień i optymalne wykorzystanie obłożenia produkcyjnego.
Tagi
abakusAlu indrzwi aluminiowedrzwi tarasowefasadyKamil Grodeckiogrody zimoweokna aluminioweślusarka aluminiowaZobacz również
Gealan oferuje produkty marki Meesenburg
W kwietniu Gealan sfinalizował nawiązanie współpracy z Meesenburg. Oficjalne przypieczętowanie tego projekty pomiędzy firmami miało miejsce na stoisku systemodawcy podczas targów Fensterbau Frontale 2024.
Kolejny miesiąc ze spadkami cen w PSB
PSB podsumowało ceny w marketach budowlanych w marcu. To kolejny miesiąc z rzędu, w którym PSB odnotowuje spadek dynamiki wzrostu cen.
Aliplast uruchomił wielką instalację fotowoltaiczną
Aliplast uruchomił dużą farmę fotowoltaiczną. Jej moc wynosi 2,5 MW. Praca trwała kilka miesięcy i podzielona była na wiele etapów.