Zmiany w zarządzie Porty! Wiceprezes odwołany

Autor: PG |Data publikacji: 2020-02-27

Porta KMI Poland poinformowała o zmianach, które nastąpiły w zarządzie firmy. Z przedsiębiorstwem pożegnał się Łukasz Luto, dotychczasowy wiceprezes i dyrektor zarządzający.

Funkcję wiceprezesa po Łukaszu Lucie objął Marek Bednarz, dotychczasowy członek zarządu. Do zarządu firmy dołączyli Artur Pęksyk, dotychczasowy dyrektor sprzedaży i marketingu oraz Grzegorz Białczak, dyrektor operacyjny.

Dzięki tym działaniom, z podwójną siłą i determinacja będziemy realizowali przyjętą strategię rozwoju. Jesteśmy firmą, którą buduje silny, kreatywny zespół, a nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam być pewnymi, że te zmiany są gwarancją realizacji ambitnych celów na kolejne lata – mówi Jacek Sarnowski, prezes zarządu Porta KMI Poland.

Artur Pęksyk, nowy członek zarządu Porta KMI Poland

Artur Pęksyk jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu i studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej. Pierwsze doświadczenia zawodowe zbierał w agencji reklamowej. W Porcie pracuje od 2007 r. Funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu piastował od 2018 r. Pod koniec 2019 r. został laureatem konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2019” w kategorii „Dom i Wnętrze”.

Grzegorz Białczak to absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i studiów podyplomowych na Politechnice Gdańskiej. Od 2006 roku pracował w Michelin Polska, potem kierował m.in. zakładem Dovisty w Wędkowych, był dyrektorem operacyjnym w Meble Wójcik, a od 2018 roku w Porta KMI Poland. Obecnie powołany do zarządu Porty, gdzie odpowiada za pion operacyjny.

Zarząd Porta KMI Poland tworzą obecnie:
  • Jacek Sarnowski – Prezes Zarządu  
  • Marek Bednarz – Wiceprezes Zarządu, odpowiedzialny za Pion Finansowy
  • Artur Pęksyk – Członek Zarządu odpowiedzialny za Pion Sprzedaży i Marketingu
  • Grzegorz Białczak – Członek Zarządu odpowiedzialny za Pion Operacyjny

Niedawno firma Porta rozpoczęła nową, głośną kampanię reklamową, która jest szeroko komentowana nie tylko branży, ale również w środowisku marketingowym. Więcej na jej temat piszemy TUTAJ.

 

Zobacz również

Salony okienne kluczowe dla sprzedaży okien w Polsce

Salony okienne kluczowe dla sprzedaży okien w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Analiz Branżowych, salony okienne są zdecydowanie najpopularniejszym kanałem sprzedaży okien w Polsce. Aż 99 proc. producentów sprzedaje okna przez własne lub zewnętrzne, autoryzowane punkty.  

Rynek drzwi automatycznych będzie wart ponad 40 mld dolarów

Rynek drzwi automatycznych będzie wart ponad 40 mld dolarów

Wartość światowego rynku automatycznych drzwi będzie rosnąć. W roku 2026 wyniesie ponad 41 mld dolarów. Najwięksi gracze, to Geze, Dormakaba i Assa Abloy.

Koncern VKR powściągliwy w prognozowaniu

Koncern VKR powściągliwy w prognozowaniu

VKR podsumował rok 2019, w którym przychody ze sprzedaży wyniosły 21,5 mld koron i były wyższe o ponad 10 proc. w porównaniu do 2018 r. Wartość ta jest wyższa niż przychody wszystkich polskich producentów okien razem wziętych.

1