Zmiany u sterów w firmach EVVA i Wicona

Red.: |Data publikacji:

W polskiej branży stolarki doszło do kilku zmian personalnych w ostatnim czasie. EVVA Polska ma nową dyrektor zarządzającą, a Wicona przedstawiła nowego country managera.

Nową dyrektor zarządzającą w firmie EVVA Polska została Dominika Zajączkowska. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii i rozwój firmy na polskim rynku, politykę sprzedażową, relację z klientami oraz za promocję i marketing. Dominika Zajączkowska ma duże, 17-letnie doświadczenie w branży budowlanej. Pracowała m.in. w firmie Reynaers. W swojej karierze zawodowej przede wszystkim zarządzała działami sprzedaży. Firma EVVA to austriacki dostawca systemów kontroli dostępu.

Dominika Zajączkowska

Dominika Zajączkowska chce się skupić w swojej pracy m.in. rozwijaniu procesu obsługi klienta i wyjaśnia:

Mam tu na myśli zbudowanie silnego i zmotywowanego zespołu EVVA Polska oraz zapewnienie większego wsparcia technicznego. Naszym zadaniem będzie zapewnienie doradztwa na najwyższym poziomie, abyśmy stali się pierwszym wyborem dla klientów i partnerów. W najbliższych miesiącach planujemy także poszerzenie portfolio produktów z nowymi rozwiązaniami i systemami, o czym na bieżąco będziemy informowali.

Natomiast Hydro Building System Poland, właściciel marki Wicona poinformował właśnie, że powołał na stanowisko country managera Wicony Huberta Wiśniewskiego. Od lipca zarządza on a także odpowiada za realizację strategii firmy w Polsce.

Hubert Wiśniewski

Hubert Wiśniewski wcześniej zajmował stanowisko dyrektora handlowego Wicony. Związany jest z tą marką od 2012 r. Na początku pracował jako regionalny kierownik sprzedaży, a przez ostatnie dwa lata zarządzał działem handlowym. Nowy szef Wicony ma bogate doświadczenie w segmencie aluminium, pracował przez ponad 20 lat w branży, zajmował stanowiska handlowe wśród czołowych dostawców systemów aluminiowych w naszym kraju.

Grupa Hydro poinformowała także, że Wicona realizować będzie również w naszym kraju kampanię komunikacyjną. Dotyczyć ona będzie sfery produktów, inwestycji a także megatrendów, przede wszystkim związanych z recyklingiem aluminium oraz energią odnawialną. Zadania związane z media relations, CSR, prowadzeniem biura prasowego, planowaniem i realizacją działań reklamowych oraz działania w mediach społecznościowych zostały powierzone agencji The Imagine.

Zobacz również

Warema zakończyła trudny rok na plusie

Warema zakończyła trudny rok na plusie

Warema podsumowała miniony rok pod względem finansowym. Firma osiągnęła niewielki wzrost w sprzedaży w porównaniu do 2022 r.

Czy Mercor pokonał spadki?

Czy Mercor pokonał spadki?

Zarząd spółki Mercor SA opublikował informację o wielkości zamówień w maju 2024 r. Grupa pozyskała zlecenia o wartości ok. 53,2 mln zł.

Brytyjczycy spodziewają się poprawy w budownictwie pod koniec roku

Brytyjczycy spodziewają się poprawy w budownictwie pod koniec roku

W Wielkiej Brytanii spadło oprocentowanie stóp procentowych kredytów hipotecznych, co może się odbić poprawą na rynku budowlanym.

1