Zmiany u sterów w firmach EVVA i Wicona

Autor: |Data publikacji:

W polskiej branży stolarki doszło do kilku zmian personalnych w ostatnim czasie. EVVA Polska ma nową dyrektor zarządzającą, a Wicona przedstawiła nowego country managera.

Nową dyrektor zarządzającą w firmie EVVA Polska została Dominika Zajączkowska. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii i rozwój firmy na polskim rynku, politykę sprzedażową, relację z klientami oraz za promocję i marketing. Dominika Zajączkowska ma duże, 17-letnie doświadczenie w branży budowlanej. Pracowała m.in. w firmie Reynaers. W swojej karierze zawodowej przede wszystkim zarządzała działami sprzedaży. Firma EVVA to austriacki dostawca systemów kontroli dostępu.

Dominika Zajączkowska

Dominika Zajączkowska chce się skupić w swojej pracy m.in. rozwijaniu procesu obsługi klienta i wyjaśnia:

Mam tu na myśli zbudowanie silnego i zmotywowanego zespołu EVVA Polska oraz zapewnienie większego wsparcia technicznego. Naszym zadaniem będzie zapewnienie doradztwa na najwyższym poziomie, abyśmy stali się pierwszym wyborem dla klientów i partnerów. W najbliższych miesiącach planujemy także poszerzenie portfolio produktów z nowymi rozwiązaniami i systemami, o czym na bieżąco będziemy informowali.

Natomiast Hydro Building System Poland, właściciel marki Wicona poinformował właśnie, że powołał na stanowisko country managera Wicony Huberta Wiśniewskiego. Od lipca zarządza on a także odpowiada za realizację strategii firmy w Polsce.

Hubert Wiśniewski

Hubert Wiśniewski wcześniej zajmował stanowisko dyrektora handlowego Wicony. Związany jest z tą marką od 2012 r. Na początku pracował jako regionalny kierownik sprzedaży, a przez ostatnie dwa lata zarządzał działem handlowym. Nowy szef Wicony ma bogate doświadczenie w segmencie aluminium, pracował przez ponad 20 lat w branży, zajmował stanowiska handlowe wśród czołowych dostawców systemów aluminiowych w naszym kraju.

Grupa Hydro poinformowała także, że Wicona realizować będzie również w naszym kraju kampanię komunikacyjną. Dotyczyć ona będzie sfery produktów, inwestycji a także megatrendów, przede wszystkim związanych z recyklingiem aluminium oraz energią odnawialną. Zadania związane z media relations, CSR, prowadzeniem biura prasowego, planowaniem i realizacją działań reklamowych oraz działania w mediach społecznościowych zostały powierzone agencji The Imagine.

Zobacz również

Strategiczne partnerstwo AGC Glass Europe i Solar Materials

Strategiczne partnerstwo AGC Glass Europe i Solar Materials

Recykling szkła jest przedmiotem strategicznego partnerstwa firm. Zostało ono nawiązane przez koncern AGC Glass Europe oraz niemiecki startup Solar Materials.

Wyzwania dla branży podczas Fenstertage

Wyzwania dla branży podczas Fenstertage

IFT Rosenheim zorganizował kolejne Fenstertage w dniach 8 i 9 października. To wydarzenie zgromadziło przedstawicieli branży stolarki.

Czytaj październikowe „Forum Branżowe”

Czytaj październikowe „Forum Branżowe”

Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (10/2025). Gośćmi wydania są Maciej i Bartosz Jędraszkowie, założyciele firmy ABM Jędraszek.