Zmiany u sterów w firmach EVVA i Wicona

Autor: |Data publikacji:

W polskiej branży stolarki doszło do kilku zmian personalnych w ostatnim czasie. EVVA Polska ma nową dyrektor zarządzającą, a Wicona przedstawiła nowego country managera.

Nową dyrektor zarządzającą w firmie EVVA Polska została Dominika Zajączkowska. Będzie odpowiedzialna za realizację strategii i rozwój firmy na polskim rynku, politykę sprzedażową, relację z klientami oraz za promocję i marketing. Dominika Zajączkowska ma duże, 17-letnie doświadczenie w branży budowlanej. Pracowała m.in. w firmie Reynaers. W swojej karierze zawodowej przede wszystkim zarządzała działami sprzedaży. Firma EVVA to austriacki dostawca systemów kontroli dostępu.

Dominika Zajączkowska

Dominika Zajączkowska chce się skupić w swojej pracy m.in. rozwijaniu procesu obsługi klienta i wyjaśnia:

Mam tu na myśli zbudowanie silnego i zmotywowanego zespołu EVVA Polska oraz zapewnienie większego wsparcia technicznego. Naszym zadaniem będzie zapewnienie doradztwa na najwyższym poziomie, abyśmy stali się pierwszym wyborem dla klientów i partnerów. W najbliższych miesiącach planujemy także poszerzenie portfolio produktów z nowymi rozwiązaniami i systemami, o czym na bieżąco będziemy informowali.

Natomiast Hydro Building System Poland, właściciel marki Wicona poinformował właśnie, że powołał na stanowisko country managera Wicony Huberta Wiśniewskiego. Od lipca zarządza on a także odpowiada za realizację strategii firmy w Polsce.

Hubert Wiśniewski

Hubert Wiśniewski wcześniej zajmował stanowisko dyrektora handlowego Wicony. Związany jest z tą marką od 2012 r. Na początku pracował jako regionalny kierownik sprzedaży, a przez ostatnie dwa lata zarządzał działem handlowym. Nowy szef Wicony ma bogate doświadczenie w segmencie aluminium, pracował przez ponad 20 lat w branży, zajmował stanowiska handlowe wśród czołowych dostawców systemów aluminiowych w naszym kraju.

Grupa Hydro poinformowała także, że Wicona realizować będzie również w naszym kraju kampanię komunikacyjną. Dotyczyć ona będzie sfery produktów, inwestycji a także megatrendów, przede wszystkim związanych z recyklingiem aluminium oraz energią odnawialną. Zadania związane z media relations, CSR, prowadzeniem biura prasowego, planowaniem i realizacją działań reklamowych oraz działania w mediach społecznościowych zostały powierzone agencji The Imagine.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.