W firmie Porta pojawiły się kolejne zmiany na stanowiskach kierowniczych. W czerwcu nowym dyrektorem produkcji został Marcin Bąk. Natomiast od września producent drzwi ma nowego dyrektora pionu sprzedaży i marketingu, został nim Artur Pęksyk.
Stanowisko dyrektora pionu sprzedaży i marketingu jest nowe, powstało jako połączenie dwóch departamentów. Artur Peksyk będzie wiec kierował działem sprzedaży, marketingu, a także logistyki i eksportu. Ponadto na dyrektora sprzedaży powołany został Jacek Woźniak. Obaj panowie będą ściśle ze sobą współpracować. Plany, by połączyć funkcję sprzedaży i marketingu pojawiły się w firmie już trzy lata temu. Porta przyjęła wówczas strategię stawiającą potrzeby klienta w centrum uwagi, teraz przyszedł czas, by te działania przełożyć na codzienną współpracę z dilerami. Zarówno Artur Pęksyk, jak i Jacek Woźniak związani są z Portą od wielu lat. Artur Pęksyk pracuje w firmie od 2006 r. i zajmował ostatnio stanowisko dyrektora marketingu. Ukończył filozofię i socjologię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z kolei Jacek Woźniak pracuje w firmie Porta od 2005 r. i zajmował się eksportem, marketingiem zagranicznym oraz handlem. Wykształcenie ekonomiczne zdobył na Uniwersytecie Gdańskim.
Porta, to obecnie jeden z większych producentów drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2017 r. firma sprzedała ponad 1,5 mln sztuk drzwi. Produkty sprzedawane są w ponad 30 krajach, głównie w Europie. Producent chce także zwiększyć sprzedaż do krajów azjatyckich. Firma obecnie ma już dwa salony firmowe w Wietnamie i planuje otwarcie kolejnych.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".