W firmie Porta pojawiły się kolejne zmiany na stanowiskach kierowniczych. W czerwcu nowym dyrektorem produkcji został Marcin Bąk. Natomiast od września producent drzwi ma nowego dyrektora pionu sprzedaży i marketingu, został nim Artur Pęksyk.
Stanowisko dyrektora pionu sprzedaży i marketingu jest nowe, powstało jako połączenie dwóch departamentów. Artur Peksyk będzie wiec kierował działem sprzedaży, marketingu, a także logistyki i eksportu. Ponadto na dyrektora sprzedaży powołany został Jacek Woźniak. Obaj panowie będą ściśle ze sobą współpracować. Plany, by połączyć funkcję sprzedaży i marketingu pojawiły się w firmie już trzy lata temu. Porta przyjęła wówczas strategię stawiającą potrzeby klienta w centrum uwagi, teraz przyszedł czas, by te działania przełożyć na codzienną współpracę z dilerami. Zarówno Artur Pęksyk, jak i Jacek Woźniak związani są z Portą od wielu lat. Artur Pęksyk pracuje w firmie od 2006 r. i zajmował ostatnio stanowisko dyrektora marketingu. Ukończył filozofię i socjologię na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Z kolei Jacek Woźniak pracuje w firmie Porta od 2005 r. i zajmował się eksportem, marketingiem zagranicznym oraz handlem. Wykształcenie ekonomiczne zdobył na Uniwersytecie Gdańskim.
Porta, to obecnie jeden z większych producentów drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2017 r. firma sprzedała ponad 1,5 mln sztuk drzwi. Produkty sprzedawane są w ponad 30 krajach, głównie w Europie. Producent chce także zwiększyć sprzedaż do krajów azjatyckich. Firma obecnie ma już dwa salony firmowe w Wietnamie i planuje otwarcie kolejnych.
Zobacz również
Drutex oficjalnym partnerem Bayernu Monachium
Jeden z największych producentów okien w Polsce, Drutex został oficjalnym partnerem Bayernu Monachium. Umowa została podpisana na trzy lata i jest częścią ekspansji producenta z Bytowa na rynkach europejskich.
Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych
Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.
Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?
Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.