Dotychczasowy dyrektor ds. sprzedaży obiektowej w firmie Aluprof został powołany na nowe stanowisko doradcy zarządu. Poznaliśmy już jego następczynię na stanowisku dyrektorskim.
Zbigniew Poraj, piastujący od 2005 roku stanowisko dyrektora ds. sprzedaży obiektowej w Aluprof, został powołany na stanowisko Doradcy Zarządu ds. Kluczowych Klientów. Będzie on wspierał zarząd Aluprofu w procesach związanych ze sprzedażą obiektową dla kluczowych klientów firmy, zbieraniem i analizą informacji biznesowych oraz rekomendacją rozwiązań, które służyć będą optymalizacji procesów przy realizacji tematów obiektowych.
Z branżą budowlaną jest on związany od ponad 40 lat. Zbigniew Poraj jest absolwentem kierunku Organizacja Produkcji na Politechnice Śląskiej.Na początku kariery związany był z Metalplastem Chorzów, gdzie odpowiadał za organizację i przygotowanie produkcji.
W połowie lat 80. rozpoczął pracę w zabrzańskim Mostostalu, gdzie był odpowiedzialny za dział sprzedaży i marketing. To tam po raz pierwszy zetknął się z produkcją stolarki z aluminium i nowoczesnymi systemami z tego materiału, które nierzadko wdrażał na krajowy rynek. Jednymi z tych systemów były produkty niemieckiej marki Thyssen Schulte GmbH i to w tej firmie Zbigniew Poraj kontynuował swój rozwój, reprezentując Thyssen Schulte w Polsce .
W 2005 roku jako Dyrektor Sprzedaży Obiektowej rozpoczął współpracę z Aluprof SA (ówczesny Metalplast – Bielsko), która trwa do dziś. Jego misją było stworzenie działu sprzedaży obiektowej, który miał realizować szereg zadań związanych z promocją rozwiązań firmy na obiektach komercyjnych.
To nie koniec zmian personalnych w strukturach Aluprofu – z dniem 3 stycznia 2022 r. funkcję dyrektora ds. sprzedaży obiektowej objęła Iwona Bródka, pracująca od 2020 roku na stanowisku Dyrektora Biura Wsparcia technicznego w Warszawie.
Zobacz również
Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu
„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.
Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści
Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.
Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025
W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.