W ostatnim tygodniu doszło do dwóch istotnych ruchów kadrowych w branży. Adam Wawrzyńczyk został nowym szefem sprzedaży i marketingu w MACO Polska, natomiast Michał Marcinowski od niedawna piastuje nową funkcję w Aluprof.
Michał Marcinowski w nowej roli w Aluprof
Wraz z początkiem października nową funkcję w Aluprof objął Michał Marcinowski. Dotychczasowy dyrektor rozwoju systemów budowlanych został dyrektorem rozwoju produktu systemów budowlanych. Zmiana wydawałoby się kosmetyczna, natomiast diabeł tkwi w szczegółach. Wiąże się to z dalszą ekspansją Aluprofu na rynku krajowym i zagranicznych, a w szczególności Ameryce Północnej, Azji i Francji. Rolą dyrektora Marcinowskiego będzie szersze patrzenie na produkt, wyznaczanie nowych kierunków ich rozwoju oraz reagowanie na potrzeby poszczególnych rynków.
Michał Marcinowski zaczynał swoją pracę w Aluprof w 2012 roku jako specjalista ds. technicznych. Po niecałych trzech latach został specjalistą ds. projektowania, a po kolejnych dwóch i pół roku menadżerem produktu. Blisko pięć lat w tej roli zwieńczył awans na stanowisko dyrektora. Po kolejnych dwóch latach czas na kolejne wyzwanie.
Adam Wawrzyńczyk dołączył do MACO Polska
Z początkiem listopada do zespołu MACO Polska dołączył Adam Wawrzyńczyk. Objął on stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Przez ostatnie lata prowadził własną własną działalność gospodarczą, w której świadczył usługi związane z konsultacjami biznesowym. Specjalizuje się w optymalizacji procesów, a także zwiększaniu rentowności biznesu. Pracował w firmach z różnych branż, m.in. budowlanej i wykończeniowej, automatyki przemysłowej, usługowej oraz związanej z handlem detalicznym.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, gdzie ukończył stosunki międzynarodowe. Posiada również tytuł Executive MBA ze specjalizacją w zakresie zarządzania ogólnego (Business Administration and Management, General), który uzyskał na tej samej uczelni.
Zobacz również
Grzegorz Białczak w nowej roli
Grzegorz Białczak został przedstawiony w nowym miejscu pracy. Były dyrektor zarządzający Porta KMI dołącza do Arbonii.
Zmiany w Eko-Oknach, MFO i Porcie
Po raz kolejny prezesem zarządu w Eko-Oknach zostaje Joanna Łyko. MFO ma nowego kierownika marketingu. Również w firmie Porta nastąpiła zmiana w dziale marketingu.
Zmiany kadrowe u największych producentów z branży stolarki
Pierwszego stycznia sformalizują się zmiany personalne u czołowych producentów z branży stolarki budowlanej. Nowych dyrektorów powitają szwajcarskie grupy Dormakaba, Arbonia i Hoppe.