Zmiana na stanowiska dyrektora ds. sprzedaży w Press Glassie

Autor: |Data publikacji:

Jak poinformował producent szyb zespolonych, holding Press Glass, właśnie nastąpiła w firmie zmiana na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży.

Siedziba Press Glassu w Konopiskach.

Funkcję dyrektora ds. sprzedaży – Residential Export w Press Glass Holding SA obejmuje Jakub Jagiełło. Zastępuje on na tym stanowisku Tomasza Polaczka.

Tomasz Polaczek pracę w Press Glass zaczynał w roku 2001 na stanowisku specjalisty ds. eksportu, a obecną funkcję sprawował od 2009 roku. Ponadto od marca 2014 do maja 2017 był zatrudniony jako Chairman of the Board Press Glass d.o.o. w zagranicznej spółce zależnej Press Glass z siedzibą w Chorwacji.

Jakub Jagiełło jest zatrudniony w holdingu od 2012 r, zaś przed ostatnie kilkanaście miesięcy pełnił funkcję zastępcy dyrektora ds. sprzedaży – Commercial Polska. Ukończył informatykę na Politechnice Częstochowskiej, specjalność: sieciowe technologie informacyjne.

Jako podaje Press Glass: zmiana na tym stanowisku jest częścią realizacji nowej strategii sprzedaży w obszarze eksportu szyb zespolonych.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".