Firma Yawal poinformowała, że sprzedaż w I kwartale 2021 roku była o 1/5 wyższa w porównaniu z analogicznym okresem roku 2020. Pozytywny wpływ na ten wynik miała m.in. dobra sprzedaż systemu Moreview.
Yawal zaliczył 19-procentowy wzrost sprzedaży w okresie od stycznia do marca tego roku, w porównaniu z I kwartałem 2020 r. Systemodawca współpracuje obecnie z ponad 150 producentami stolarki aluminiowej. Przedstawiciele firmy podkreślają, że dostrzegają trend rozwoju ślusarki aluminiowej wśród producentów stolarki PCW, jak i zmianę wymagań inwestorów indywidualnych, którzy coraz bardziej doceniają aluminiowe okna i drzwi.
Łukasz Kucharczyk, dyrektor handlowy Yawal S.A.:
Do 19-procentowego wzrostu sprzedaży w I kwartale br. podchodzimy z dużą pokorą. Nie spoczywamy na laurach. Rok tak naprawdę dopiero się rozpoczął, ale Yawal ma w zanadrzu jeszcze wiele ciekawych propozycji, którymi już niedługo zaskoczy rynek. Jedno jest jednak pewne. Dalsze wzrosty sprzedaży zależą przede wszystkim od satysfakcji naszych partnerów i nastojów inwestorów, które przekładają się na zwiększoną ilość zamówień. Jako dyrektor handlowy dążę do tego, aby Yawal dysponował najbardziej profesjonalnym zespołem handlowo-technicznym stanowiącym merytoryczne i biznesowe wsparcie dla współpracujących z nami firm.
Firma Yawal od roku w swojej ofercie ma system przesuwny Moreview. Swoją premierę miał on 1 kwietnia 2020 r. i od tego czasu na bazie tego systemu powstało 150 konstrukcji, które zostały zamontowane w Polsce, Czechach, Słowacji, Litwie, Węgrzech, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Stanach Zjednoczonych. Jak poinformował systemodawca, największą z wyprodukowanych dotąd konstrukcji był zautomatyzowany narożnik otwierany, w którym ciężar pakietów szybowych wynosił 800 kg.
W tym roku na rynku pojawiła się z kolei odświeżona odsłona systemu DP 180 tego samego dostawcy, o nazwie DP 180 Primeview. Możliwe jest zastosowanie w nim drzwi kieszeniowych (wersja Galendage), jak i szybą zasłaniającą elementy od strony zewnętrznej konstrukcji (wersja Glass). Jego światowa premiera odbyła się podczas webinarium “Produkty na 2021” organizowanym przez Forum Branżowe. Odbyło się ono 11 marca 2021 r. a jego zapis dostępny jest TUTAJ.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".