Wzrost sprzedaży i zysku w Sanok Rubber

Autor: |Data publikacji:

Sanok Rubber podsumował pierwszy kwartał bieżącego roku. Spółka odnotowała w tym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży uszczelek do stolarki.

W pierwszych kwartale tego roku Grupa Sanok Rubber wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 387,12 mln zł w porównaniu do 320,13 w roku 2021. W tym roku sprzedaż krajowa wyniosła 121,84 w porównaniu do 105,2 mln zł, natomiast sprzedaż zagraniczna w I kwartale tego roku to 265,28 mln zł w stosunku do 214,92 mln zł. Wyższy był również zysk operacyjny, w okresie od stycznia do końca marca wyniósł on 18,92 mln zł w porównaniu do 6,86 mln zł.

Spółka podliczyła także wyniki ze sprzedaży uszczelek do stolarki otworowej. W tym segmencie firma osiągnęła także wzrost wartości sprzedaży. W okresie od stycznia do końca marca wartość przychodów wyniosła 28,29 mln zł w porównaniu do 21,74 w roku 2022. W bieżącym roku sprzedaż uszczelek na rynku krajowym osiągnęła wartość 22,45 mln zł, w roku ubiegłym wyniosła ona 15,48 mln zł. Sanok Rubber odnotował wzrost sprzedaży uszczelek stolarkowych także na innych rynkach, w tym krajów Unii Europejskiej i Europy Wschodniej.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.