Wzrost sprzedaży i zysku w Sanok Rubber

Autor: |Data publikacji:

Sanok Rubber podsumował pierwszy kwartał bieżącego roku. Spółka odnotowała w tym okresie wzrost przychodów ze sprzedaży uszczelek do stolarki.

W pierwszych kwartale tego roku Grupa Sanok Rubber wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 387,12 mln zł w porównaniu do 320,13 w roku 2021. W tym roku sprzedaż krajowa wyniosła 121,84 w porównaniu do 105,2 mln zł, natomiast sprzedaż zagraniczna w I kwartale tego roku to 265,28 mln zł w stosunku do 214,92 mln zł. Wyższy był również zysk operacyjny, w okresie od stycznia do końca marca wyniósł on 18,92 mln zł w porównaniu do 6,86 mln zł.

Spółka podliczyła także wyniki ze sprzedaży uszczelek do stolarki otworowej. W tym segmencie firma osiągnęła także wzrost wartości sprzedaży. W okresie od stycznia do końca marca wartość przychodów wyniosła 28,29 mln zł w porównaniu do 21,74 w roku 2022. W bieżącym roku sprzedaż uszczelek na rynku krajowym osiągnęła wartość 22,45 mln zł, w roku ubiegłym wyniosła ona 15,48 mln zł. Sanok Rubber odnotował wzrost sprzedaży uszczelek stolarkowych także na innych rynkach, w tym krajów Unii Europejskiej i Europy Wschodniej.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".