Polityka prywatności

I. Do kogo skierowana jest Polityka prywatności?

1. Portal Forum Branżowe jest internetową platformą informacyjną ( „Strona internetowa”) prowadzoną przez Centrum Informacji Branżowej sp. zo.o. ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa  (dalej: CIB) KRS 0000537562, REGON 360454179, NIP 6972314350, która przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników. Jeżeli korzystasz ze Strony Internetowej swww.forumbranzowe.com, Polityka Prywatności skierowana jest właśnie do Ciebie.

2. Znajdziesz tu informacje, w jaki sposób korzystamy z udostępnionych nam przez Ciebie danych osobowych, w jaki sposób je zabezpieczamy oraz jakie przysługują Ci prawa i obowiązki.

3. Polityka Prywatności jest częścią regulaminu Strony Internetowej. 

II. Kto zbiera Twoje dane osobowe?

  1. Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Centrum Informacji Branżowej sp. zo.o. ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa.

2. Jeżeli masz pytania dotyczące Polityki Prywatności lub ogólnie dotyczące ochrony danych osobowych, napisz do Nas na adres news@forumbranzowe.com

III. W jaki sposób zbierane są Twoje dane osobowe?

1. Jeżeli odwiedzisz naszą Stronę Internetową, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące Twojej wizyty, w szczególności:
a. adres IP,
b. rodzaj systemu operacyjnego,
c. rodzaj/typ przeglądarki.
d. adres e-mail

2. Zbieranie pozostałych danych następuje poprzez formularz wpłaty. Za pomocą tych środków możesz przekazać Nam swoje dane osobowe, takie jak:

a. imię i nazwisko,
b. adres e-mail,
c. dane niezbędne do realizacji płatności za zamówienie

3. Twoje dane osobowe (np. numer konta bankowego) zbierane są przez Nas  przy zawieraniu transakcji

4. Podsumowując, Twoje dane osobowe możemy zbierać i później dalej przetwarzać w celach:

a) zawarcia i wykonywania umów sprzedaży produktów fizycznych i cyfrowych;
b) rozliczania transakcji;
c) odpowiadania na Twoje zapytania (jeśli zadzwoniłeś lub napisałeś do Nas z pytaniem);
d) przesyłania newslettera – jeśli wyraziłeś na to zgodę;
e) marketingu e-mail
f) marketingu własnych i polecanych produktów związanych z branżą marketingową (jeśli jesteś naszym Klientem, to przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe możemy dokonywać w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu, na tej samej podstawie korzystamy z narzędzi do remarketingu na podstawie plików cookies, w pozostałych przypadkach nasza działalność marketingowa opiera się na Twojej zgodzie).

5. Jeśli jesteś naszym klientem, to w ramach tzw. prawnie usprawiedliwionego celu, możemy kontaktować się z Tobą w celu promocji własnych produktów. Jeśli jednak nie życzysz sobie kontaktu telefonicznego ani mailowego, wówczas możemy przesłać Ci jedynie materiały pisemne za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

IV. Jak wygląda zbieranie danych osobowych przy wpłacie darowizny?

1. Jeśli wyraziłeś chęć otrzymywania newslettera lub wyraziłeś zgodę na kontakt telefoniczny, podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja zgoda. W każdej chwili możesz cofnąć tę zgodę klikając w link dezaktywacyjny (zawarty w stopce każdego wysyłanego przez nas e-maila) lub po prostu pisząc do nas wiadomość lub dzwoniąc do nas;

2. Na podstawie przesłanego przez Ciebie adresu e-mail prześlemy Ci pokazowy raport o danym segmencie.

3. Nie przekazujemy Twoich danych do państw trzecich, tj. poza obszar Unii Europejskiej ani poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego;

4. Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów oraz do czasu przedawnienia roszczeń z tego wynikających. Jeśli chodzi o newsletter lub zgodę na handlowy kontakt telefoniczny, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo nie wycofasz udzielonej nam zgody;

5. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane. Możesz też zawsze wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych na cele marketingowe;

6. W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora danych;

7. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Twoich danych osobowych;

8. Podanie Twoich danych do umowy jest konieczne w celu jej realizacji. Z kolei podanie adresu e-mail jest konieczne jeśli chcesz otrzymywać newsletter. Podanie numeru telefonu do celów handlowych jest dobrowolne.

9. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala natomiast analizować działania odbiorców po otrzymaniu od nas wiadomości. Robimy to, by lepiej dostosować treść newslettera do Twoich zainteresowań. W każdej chwili możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu przez nas Twoich danych.

10.  Gdy dokonujesz wpłaty  otrzymujemy informację o Twoim numerze konta i dacie transakcji.

V. Jak zbierane są dane w sposób automatyczny? Co to są pliki cookies?

1. Przy okazji Twoich odwiedzin na Stronie Internetowej w sposób automatyczny zbieramy niektóre Twoje dane. Dane te są zbierane przez tzw. pliki cookies („Ciasteczka”), czyli pliki wysyłane i instalowane na Twoim komputerze lub innym urządzeniu, podczas przeglądania Strony Internetowej. 

2. Ciasteczka pozwalają na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji.

3. Ciasteczka nie dokonują żadnych modyfikacji czy zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które zostało zainstalowane na Twoim urządzeniu.

4. Pamiętaj, że masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przeze Nas Ciasteczek (możesz je blokować).

5. Jeżeli chcesz blokować Ciasteczka, powinieneś wybrać odpowiednie ustawienia w Twojej przeglądarce WWW. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl oraz http://www.youronlinechoices.com/pl/ 

6. Zazwyczaj Ciasteczka mogą zostać usunięte z przeglądarki poprzez opcję „usuń historię” 
i zaznaczenie cookies za pomocą pola check box albo poprzez zablokowanie w przeglądarce możliwości pobierania ciasteczek.

7. Chcemy Cię poinformować, że korzystanie przez Ciebie ze Sklepu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez Nas ciasteczek. Stosowny komunikat na ten temat wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na Stronie Internetowej. Zablokowanie Ciasteczek lub ich usunięcie może spowodować, że niektóre opcje Sklepu mogą okazać się niedostępne – chodzi tu przede wszystkim o automatyczne uzupełnienie pól formularza zamówienia.

8. Dane zbierane automatycznie przy pomocy Ciasteczek będą przeze mnie używane do:

a) anonimowej analizy zachowań użytkowników Sklepu;
b) zbierania danych demograficznych o użytkownikach.

VI. Czy mam dostęp do moich danych osobowych? Czy mogę odwołać wcześniej wyrażoną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych?

1. Tak. Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możesz  otrzymać kopię posiadanych przeze mnie Twoich danych osobowych.

2. Możesz też od nas Zawsze uzyskać informacje nt.:
a. celu przetwarzania Twoich danych,
b. jakiego rodzaju dane przetwarzamy,
c. komu przekazuje Twoje dane,
d. jak długo planuje przechowywać Twoje dane.

3. Przysługuje Ci prawo do:
a. sprostowania Twoich danych,
b. usunięcia lub ograniczenia Twoich danych, jeżeli nie są już mi potrzebne do celów, na które mi je podałeś (do realizacji zamówienia i związanych z tym celów księgowych i archiwalnych) albo jeżeli cofnąłeś zgodę na ich przetwarzanie lub wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

4. Możesz w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywanie poprzez e-mail informacji handlowych i/lub zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny.  Możesz to zrobić na trzy sposoby:
a) Możesz odwołać zgodę telefonicznie, przez kontakt pod numerem 668 010 818
b) Odwołanie zgody jest też możliwe poprzez wiadomość mailową na adres: news@forumbranzowe.com.
c) Listownie na adres: Centrum Informacji Branżowej sp. zo.o. ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa

5. W stopce każdej wiadomości, jaką wysyłamy w charakterze naszego newslettera, znajduje się także link dezaktywujący, za pomocą którego możesz wypisać się z listy mailingowej.

6. Możesz też wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

7. Od chwili zaakceptowania przez Ciebie zamówienia, dane użyte w celu jego złożenia nie mogą być zmienione.

8. Nie można także zmienić danych zbieranych automatycznie.

VII Formuła zakupowa Twisto

 

INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH SPORZĄDZONA NA PODSTAWIE ART. 13 UST. 1 i 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH (RODO)

W związku z wejściem w życie i koniecznością stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) właściciel domeny internetowej przedstawia poniższe informacje dotyczące zasad przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

  1. Serwis internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:

a)zrealizowania usług oferowanych na stronie internetowej,

b)przekazania Pani/Pana danych osobowych do ING Banku Śląskiego S.A. („Bank”) w związku z

  • świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  • obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  • w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

c)przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania dokonania zapłaty za nabyty towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły zakupowej przez Sklep internetowy, a także celu weryfikacji przez Twisto Polska Sp. z o.o. należytego wykonania takich umów zlecenie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

2. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych w ust.2, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:

a)ING Bank Śląski S.A.

b)Twisto Polska sp. z o.o.

3. W  przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.

4. przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.

5. W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.

6. W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Twisto Polska sp. z o.o. w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez Twisto Polska sp. z o.o. w ramach umowy zlecenia obejmującej formułę zakupową „Kup z Twisto” i udostępnieniem tej formuły przez Sklep internetowy, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Twisto Polska Sp. z o.o.