Würth przekroczył 20 miliardów ze sprzedaży

Autor: |Data publikacji:

Grupa Würth podała wyniki wstępnego rocznego sprawozdania finansowego za 2023 rok. Po raz pierwszy w historii firmy sprzedaż przekroczyła 20 mld euro. 

Siedziba spółki Würth Polska w Warszawie.

Wzrost sprzedaży wyniósł 2,4 proc., natomiast po uwzględnieniu różnic kursowych jest to 3,5 proc. Grupa oczekuje, że wynik operacyjny wyniesie 1,4 mld euro. Będzie to drugi najlepszy wynik w jej historii, chociaż niższy od osiągniętego w roku ubiegłym. Wówczas było to 1,6 mld euro. Jednocześnie oznacza również podwojenie sprzedaży w ciągu 9 lat.

Robert Friedmann, rzecznik zarządu grupy, podkreśla, że jest to możliwe m.in. dzięki temu, że sprzedaje ona dla wielu branż i na wielu rynkach. Zaznacza jednak, że ważny dla grupy sektor budowlany wykazał słabszy rozwój sprzedaży.

W naszym kraju grupa jest reprezentowana przez spółkę Würth Polska, mającą siedzibę w Warszawie. Ma ona 50 sklepów stacjonarnych w całym kraju, z czego najwięcej, bo 7, na terenie stolicy. Firma specjalizuje się w dystrybucji produktów dla profesjonalistów, a jednym z obsługiwanych przez nią segmentów jest technika zamocowań.

Zobacz również

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

Nowe „Vademecum: montaż stolarki” dostępne na naszym portalu

„Vademecum: montaż stolarki” to praktyczny przewodnik po aktualnych standardach i technologiach montażu okien, również wielkogabarytowych.

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już niedługo webinarium IT W STOLARCE – szybkie wdrożenia, realne korzyści

Już we wtorek, 24 czerwca, wspólnie z Miquido zorganizujemy dla Was webinarium "IT w stolarce - szybkie wdrożenia, realne korzyści". Opowiemy Wam jak szybko i bezpiecznie wymienić system IT, który wspiera zarządzanie i produkcję.

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

Relacja z jubileuszowej edycji targów R+T Asia 2025

W dniach 26–28 maja w Szanghaju odbyła się 20. edycja targów R+T Asia. Tegoroczna odsłona wydarzenia zbiegła się z 60-leciem globalnej marki R+T.