Wkręt-Met inwestuje i rozwija sprzedaż

Red.: |Data publikacji:

Klimas Wkręt-Met kupił kolejne samochody firmowe. Firma obecnie dysponuje ponad dwustoma autami, ale liczba ta wkrótce się powiększy. Firma chce obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.

Nowe auta to kolejna inwestycja firmy Klimas Wkręt-Met. W ostatnim miesiącu do floty pojazdów firmy dołączyło 20 nowych sztuk, a do połowy przyszłego roku zostanie kupionych kolejne 50. Ta inwestycja jest rozciągnięta w czasie, bowiem zaczęła się już w sierpniu tego roku. Z aut będą korzystać pracownicy handlowi firmy, obsługujący przede wszystkim rynek detaliczny. Firma przyznaje, że rozwija swoją sieć sprzedaży, a inwestycja w pojazdy okazała się koniecznością, by obsługiwać coraz bardziej rozbudowaną sieć handlu detalicznego.

Ale część samochodów będzie przeznaczona również do obsługi odbiorców z grupy B2B i eksportu. Są to także działy sprzedaży, które we Wkręt-Mecie dynamicznie się rozwijają, a zatem rosną potrzeby do właściwej obsługi tego rynku. Firma przyznaje, że oprócz inwestycji w samochody, zatrudnia także nowych handlowców, odpowiedzialnych za obsługę klientów biznesowych.

Wkręt-Met obsługuje klientów nie tylko w Polsce, ale w 60 krajach w Europie, w Azji, Afryce czy nawet w Australii. Niedawno zaś firma zdecydowała się na uruchomienie nowego kanału sprzedaży. Od połowy roku do dyspozycji klientów jest platforma internetowa, dzięki której klienci Wkręt-Metu mogą kupować online. Jak na razie z tej formy zakupów korzystają klienci indywidualni, ale firma planuje uruchomienie podobnego rozwiązania dla odbiorców biznesowych.

Zobacz również

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

Wzmocnienia wciąż na fali, choć z mniejszą rentownością

MFO, producent wzmocnień stalowych, odnotował w I półroczu br. wyraźny wzrost przychodów. Zmniejszył się natomiast wypracowany zysk netto.

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudowało halę produkcyjną i planuje nowy magazyn

Vivento zbudował nowa halę produkcyjną, Firma planuje także kolejna inwestycję i chce zbudować magazyn wyrobów gotowych.

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

Koncerny szklane podwyższały ceny w odpowiedzi na rosnące koszty

NSG i AGC podsumowały II kwartał bieżącego roku. Spółki podnosiły ceny na swoje produkty, by zrekompensować podwyżki.

1