Wiśniowski wyróżniony Diamentem Forbesa

Red.: |Data publikacji:

Po niedawnym uhonorowaniu tytułem Lidera Rynku Stolarki w segmencie bram, firma WIŚNIOWSKI odbiera kolejne wyróżnienie, tym razem w prestiżowym rankingu „Diamenty Forbesa 2022”. Otrzymane wyróżnienie, to docenienie ostatnich inwestycji firmy w potencjał produkcyjny i sprzedażowy.

Diamenty Forbesa to ranking polskich przedsiębiorstw, które najszybciej zwiększają swoją wartość w ciągu ostatnich trzech lat. Z perspektywy biznesu był to okres trudny, bo w dużej mierze naznaczony pandemią i wszystkimi ograniczeniami, które z sobą niosła. Pomimo niesprzyjającego otoczenia firma WIŚNIOWSKI w tym czasie kontynuowała największą w swojej historii inwestycję. Zwiększyła swoją przestrzeń produkcyjną do 270 tys. mkw. a cała powierzchnia firmy to dzisiaj aż 400 tys.  mkw. W ciągu zaledwie kilku lat zatrudnienie w przedsiębiorstwie przekroczyło 2200 pracowników, a moce przerobowe wzrosły dwukrotnie. Wizytówką rozbudowy jest nowa siedziba firmy – nowoczesny biurowiec stojący przy najważniejszej w regionie drodze.

Wiśniowski to marka uznana nie tylko na rynku polskim, gdzie ma największy w nim udział, ale też coraz bardziej na rynkach zagranicznych. W tej chwili bramy, okna, drzwi i ogrodzenia z Nowego Sącza oferowane są w 30 krajach na całym świecie. Ostatnie inwestycje firmy są efektem, jak zapewnia wiceprezes Maciej Ryś, spodziewanego tu, zwiększonego zapotrzebowania na produkty oznaczone marką Wiśniowski. Potwierdza to prezes Krystyna Baran, która przy tej okazji dodaje:

Od lat naszym głównym wyzwaniem jest eksport. Budujemy tam sieć dystrybucji, walczymy o klientów i pozycję rynkową. Znaczna część naszych decyzji i planów to elementy strategii wchodzenia na rynki zagraniczne.

Diamenty Forbesa to doroczny ranking przedsiębiorstw, które w ostatnich trzech latach najskuteczniej zwiększyły swoją wartość. Wyniki rankingu zostały opracowane w redakcji miesięcznika Forbes na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firmy. W rankingu poza Wiśniowskim znajdzie się także wiele innych firm branży stolarki.

Zobacz również

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice ma nową strategię działania do 2025 r.

Nice opublikował swój pierwszy Raport Zrównoważonego Rozwoju. Firma prezentuje w nim nową strategię rozwoju.

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Nowe showroomy Dako i Aluprofu

Dako otworzył właśnie swój nowy showroom w swojej siedzibie w Nowym Sączu. Także Aluprof inwestuje w salon, który otworzy w Wietnamie.

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Slonawy chce inwestować w sprzedaż w USA

Compremum podliczyło wyniki ze sprzedaży za trzy kwartały. Spółka osiągnęła sprzedaż ponad 167 mln zł, w tym 13 proc. to stolarka.

1