Wiśniowski: poznaliśmy dane techniczne nowych okien

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-06

Firma Wiśniowski uzupełnia swoją ofertę w ramach kolekcji Home Inclusive 2.0 o okna. Produkt ten dołączy do bram, drzwi i ogrodzeń we wspólnym designie. Wiemy już, jakie okna Wiśniowski zaoferuje klientom. Firma planuje w najbliższym czasie rozwinąć eksport. Czy poszerzenie oferty i indywidualizacja oferty w poszczególnych krajach przyniesie zamierzony efekt?

Okna marki Wiśniowski będą bazowały na najnowszych profilach firmy Veka w klasie A o głębokości 82 lub 70 mm. Okucia pochodzą z kolei od Maco. Okna o głębokości zabudowy 82 mm mają siedem komór w profilu ramy i 6 komór w profilu skrzydła, do tego potrójne uszczelnienie i pakiet trzyszybowy. Daje to dobre parametry przenikania okna – od Uw = 0,68 W/m2K przy szybie dwukomorowej Ug=0,4 W/m2K oraz z zastosowaniem ciepłej ramki. Dzięki takim parametrom okno ma standard pasywny.

fot.: www.wisniowski.pl

Na życzenie klienta okna mogą być wyposażone w nakładki aluminiowe, co daje ogromne możliwości kolorystyczne. Obecnie w ramach kolekcji Home Inclusive 2.0 produkty oferowane są w kilkunastu kolorach. Można zatem przypuszczać, że okna również będą mogły zostać zamówione w dotychczasowej palecie.

Obecnie producent stolarki z Nowego Sącza wysyła za granicę ok. 35 proc. swoich wyrobów. Odbiorcami są klienci w niemal wszystkich krajach Europy. Natomiast 64 proc. sprzedaży realizowane jest na polskim rynku. Firma w najbliższym zamierza te proporcje odwrócić.

Firma regularnie prezentuje swoją ofertę na targach budowlanych.

Wiśniowski chce zdobyć przewagę nad konkurencją tym, że swoje produkty dopasowuje do potrzeb klientów na poszczególnych rynkach. Firma zleca badania dotyczące wymagań co do określonych wyrobów w różnych krajach, by potem odpowiednio dopasować ofertę.

Wiśniowski oferuje stolarkę wykończoną spójnie pod względem wzorniczym.

Ponadto firma przygotowała się technicznie do tego, by dopasować produkt do potrzeb klienta indywidualnego. Jak to wygląda w praktyce? Wiśniowski proponuje na przykład drzwi, które proponowane są dla tych klientów, którzy mogą dobrać według własnego uznania ich kolor, wzór czy szyby w skrzydłach drzwiowych. Tu każdy z elementów może mieć dowolny kolor. Ościeżnica, panel drzwiowy czy aplikacje zostaną wykonane na życzenie klienta. Oznacza to, że produkty nabierają indywidualnego charakteru, w zależności od potrzeb inwestorów.

 

Zobacz również

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Innowacyjność się opłaca w Assa Abloy

Assa Abloy podsumowała II kwartał bieżącego roku. Firma odnotowała 11 proc. wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym, natomiast wzrost był 14-proc. porównując półrocza.

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.