Wiśniowski: poznaliśmy dane techniczne nowych okien

Autor: MR |Data publikacji: 2018-11-06

Firma Wiśniowski uzupełnia swoją ofertę w ramach kolekcji Home Inclusive 2.0 o okna. Produkt ten dołączy do bram, drzwi i ogrodzeń we wspólnym designie. Wiemy już, jakie okna Wiśniowski zaoferuje klientom. Firma planuje w najbliższym czasie rozwinąć eksport. Czy poszerzenie oferty i indywidualizacja oferty w poszczególnych krajach przyniesie zamierzony efekt?

Okna marki Wiśniowski będą bazowały na najnowszych profilach firmy Veka w klasie A o głębokości 82 lub 70 mm. Okucia pochodzą z kolei od Maco. Okna o głębokości zabudowy 82 mm mają siedem komór w profilu ramy i 6 komór w profilu skrzydła, do tego potrójne uszczelnienie i pakiet trzyszybowy.  Daje to dobre parametry przenikania okna – od Uw = 0,68 W/m2K przy szybie dwukomorowej Ug=0,4 W/m2K oraz z zastosowaniem ciepłej ramki. Dzięki takim parametrom okno ma standard pasywny.

fot.: www.wisniowski.pl

Na życzenie klienta okna mogą być wyposażone w nakładki aluminiowe, co daje ogromne możliwości kolorystyczne. Obecnie w ramach kolekcji Home Inclusive 2.0 produkty oferowane są w kilkunastu kolorach. Można zatem przypuszczać, że okna również będą mogły zostać zamówione w dotychczasowej palecie.

Obecnie producent stolarki z Nowego Sącza wysyła za granicę ok. 35 proc. swoich wyrobów. Odbiorcami są klienci w niemal wszystkich krajach Europy. Natomiast 64 proc. sprzedaży realizowane jest na polskim rynku. Firma w najbliższym zamierza te proporcje odwrócić.

Firma regularnie prezentuje swoją ofertę na targach budowlanych.

Wiśniowski chce zdobyć przewagę nad konkurencją tym, że swoje produkty dopasowuje do potrzeb klientów na poszczególnych rynkach. Firma zleca badania dotyczące wymagań co do określonych wyrobów w różnych krajach, by potem odpowiednio dopasować ofertę.

Wiśniowski oferuje stolarkę wykończoną spójnie pod względem wzorniczym.

Ponadto firma przygotowała się technicznie do tego, by dopasować produkt do potrzeb klienta indywidualnego. Jak to wygląda w praktyce? Wiśniowski proponuje na przykład drzwi, które proponowane są dla tych klientów, którzy mogą dobrać według własnego uznania ich kolor, wzór czy szyby w skrzydłach drzwiowych. Tu każdy z elementów może mieć dowolny kolor. Ościeżnica, panel drzwiowy czy aplikacje zostaną wykonane na życzenie klienta. Oznacza to, że produkty nabierają indywidualnego charakteru, w zależności od potrzeb inwestorów.

 

Zobacz również

Błaszczykowski znów twarzą Drutexu?

Błaszczykowski znów twarzą Drutexu?

We wtorek nasza kadra piłkarska gra z Portugalią, a transmisji meczu towarzyszyć będzie spot reklamowy Drutexu. Na boisku pojawi się prawdopodobnie Jakub Błaszczykowski którego łączy się z producentem okien.

Targi R+T 2021: szykują się spore zmiany

Targi R+T 2021: szykują się spore zmiany

TweetLinkedInGoogle+Facebook W październiku rada doradcza targów R+T spotkała się w celu podsumowania tegorocznej edycji oraz analizy ankiet wypełnianych przez zwiedzających. Wsłuchując się w sugestie gości...

POZBUD notuje wzrost przychodów

POZBUD notuje wzrost przychodów

Pozbud podał do wiadomości wyniki ze sprzedaży za III kwartały 2018 r. Firma osiągnęła przychód w wysokości 87,6 mln zł. W roku ubiegłym było to 82,8 mln.