Wirtualny Glasstec już za nami

Red.: |Data publikacji:

Glasstec odbył się w tym roku w wersji online.  Treści na platformie obejrzało ponad 10 tys. osób. W edycji 2018 gości na targach było 42 tys. 

Targi branży szkła Glasstec w tym roku nie odbyły się tradycyjnie w Düsseldorfie. Natomiast w dniach od 20 do 22 października zorganizowane było wydarzenie online: Glasstec Virtual. Organizatorzy targów przyznają, że: „Glasstec Virtual z powodzeniem wypełnił lukę pomiędzy teraźniejszością, a nadchodzącym Glasstec w czerwcu 2021 roku”. Wystawa zaplanowana jest w przyszłym roku w Düsseldorfie w dniach od 15 do 18 czerwca.

Zdjęcie: Messe Düsseldorf

Jak dużym zainteresowaniem cieszyło się wydarzenie online? Treści zawarte na Glasstec Virtual obejrzało ponad 10 tys. ekspertów ze 110 krajów. Zagraniczni goście stanowili około 73 proc. odwiedzających platformę. Najwięcej pochodziło ze Stanów Zjednoczonych, Włoch, Wielkiej Brytanii i Indii. Produkty i rozwiązania pokazało 800 wystawców z 44 krajów. Z Polski prezentowało się czterech wystawców: Eco In, Forglass, Norgpol Czerwiński i PPH Oksan.

Organizatorzy przygotowali także wydarzenia o charakterze interaktywnym, wzięło w nich udział około 5 tys. uczestników. Na stronie targów zamieszczone są również informacje o nowych produktach i rozwiązaniach, jest ich niemal 1800. Są to zarówno produkty do obróbki szkła, narzędzia, linie technologiczne, oprogramowania do zarządzania produkcją, jak i nowe rozwiązania jeśli chodzi o samo szkło.

Zdjęcie: Messe Düsseldorf

Przypomnijmy, że targi Glasstec odbywają się co dwa lata, to najważniejsza impreza dla firm z branży szklarskiej. W roku 2018 targi odwiedziło ponad 42 tys. gości ze 120 krajów. Natomiast jeśli chodzi o liczbę wystawców, to było ich 1280, przyjechali oni z 50 różnych krajów. W tym roku, ze względu na pandemię COVID-19 targi nie mogły się odbyć w tradycyjnej formule. Patrząc na liczby widać, że impreza online nie cieszyła się jednak tak dużym zainteresowaniem, jak wystawa odbywająca się na żywo.

Zobacz również

Fakro zmniejszyło produkcję o 30 proc.

Fakro zmniejszyło produkcję o 30 proc.

Fakro boleśnie odczuwa spadek koniunktury na rynku budowlanym. Mniejsza ilość zamówień powoduje, że firma nie ma obecnie pracy dla wszystkich pracowników.

W wakacje wystrzelił popyt na pergole

W wakacje wystrzelił popyt na pergole

Jak poinformowała nas firma Sun Winner, w okresie letnim znacznie zwiększyła się dynamika hurtowej sprzedaży pergoli. Przedsiębiorstwo z Łomży zakłada, że w tym roku uda mu się znacznie poprawić wyniki w porównaniu z sezonem 2021.

Mecenasi Sportu finiszują 14 sierpnia

Mecenasi Sportu finiszują 14 sierpnia

W ostatnim tygodniu naszego konkursu Mecenas Sportu na fotelu absolutnego lidera rozsiadł się zawierciański klub siatkówki Aluronu. Kibice tej drużyny oddali niemal 3 700 głosów.

1