Wikęd wchodzi do wyższej ligi

Autor: |Data publikacji:

W tym roku Wikęd – lider rynku drzwi metalowych w Polsce, świętuje swoje 20-lecie. Ten czas firma wykorzystuje nie tylko na celebrację i podsumowania, ale również zmianę dotychczasowej polityki produktowej, sprzedażowej i marketingowej. Produkty zaprezentowane podczas jubileuszu są zapowiedzią nowego otwarcia.

Jubileusz 20-lecia Wikęd

Premiery

W miniony weekend gościliśmy w na jubileuszu 20-lecia firmy Wikęd w hotelu Radisson w Sopocie. Na to wydarzenie zjechali partnerzy i dystrybutorzy producenta z całej Polski, którzy na miejscu mieli okazje zobaczyć premiery kilkunastu nowości, będących zapowiedzią większych zmian w polityce firmy. Pośród wielu nowoczesnych wzorniczo i technologicznie drzwi, główną premierą wieczoru były drzwi ALU HYBRID. To zlicowane bezprzylgowe drzwi, które powstały w wyniku połączenia dwóch technologii – ościeżnicy aluminiowej oraz kompozytu z włókna szklanego z powłoką karbonową.

ALU HYBRID w standardzie posiada zawiasy ukryte z regulacją 3D przebadane na trwałość pół miliona cykli, ponadto drzwi wyposażone zostały w zasuwnicę z ośmioma punktami ryglowania i listwę zaczepową na całej długości ościeżnicy, dzięki czemu otrzymały certyfikat klasy antywłamaniowej RC2.

Marcin Wiśniewski, prezes zarządu firmy Wikęd:

Marcin Wiśniewski WikędTo jest produkt nie tylko niespotykany na rynku polskim, ale w takim połączeniu w którym został zaprezentowany trudno znaleźć podobne odpowiedniki w skali europejskiej. Połączenie technologii aluminium, kompozytu z włókna szklanego i struktury karbonu dały nam nieprzeciętny wynik Ud = 0,54.

Uwagę gości firmy Wikęd zwróciła również kolekcja Bianconero, oparta na szklanych taflach w kolorach czarnym i białym. Drzwi wyposażone zostały m.in. w zamek automatyczny, ukryty samozamykacz czy podświetlony, ukryty w skrzydle uchwyt. Rozszerzone o nowe wzory zostały również dotychczasowe kolekcje: Future Inox, Glass Design, AluFireLine.

Dystrybutorzy w centrum uwagi

Nowe produkty, nowy segment sprzedaży, nowe rynki – zmiany te determinuje cel właścicieli, czyli, jak sami to określają, chęć wejścia do wyższej ligi. To co się nie zmieni i bez czego nie uda się osiągnąć zamierzonych celów to dystrybutorzy i ich rola. Najlepsi pośród nich ubiegłego roku zostali wyróżnieni. Dział marketingu firmy Wikęd przedstawił propozycje nowej wizualnej katalogów, wyglądu salonów oraz komunikacji marki oraz produktów firmy.

Marcin Wiśniewski, prezes zarządu firmy Wikęd:

Marcin Wiśniewski WikędPrawda jest taka, że bez dystrybutorów zapewne nie bylibyśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Już na samym początku sprzedaży drzwi podjęliśmy decyzję, że będziemy budowali sieć poprzez dystrybutorów i rzeczywiście była to dobra decyzja. To są nasi partnerzy, to z nimi wspólnie, ramię w ramię budujemy sukces. Bez ich zaangażowania, również wiary że to może zakończyć się sukcesem, nie osiągnęlibyśmy tej pozycji rynkowej i za to chciałbym im serdecznie podziękować.

Nowością dla klientów jest też trzyletnia gwarancja na drzwi dla użytkowników, którzy zarejestrują zamontowane drzwi poprzez kod QR.

Szczegóły dotyczące nowej gamy produktowej oraz nadchodzących zmian w firmie Wikęd zostały omówione w najnowszym odcinku podcastu Branżowisko. Zachęcamy do wysłuchania:

Branżowisko #158 – Rośniemy w Niemczech. 20-lecie lidera rynku

Gwiezdne 20-lecie

Po części oficjalnej organizatorzy zapewnili atrakcje sceniczne – występy Igora Kwiatkowskiego, kabareciarza znanego z postaci „Mariolki” oraz jednego z czołowych polskich wokalistów. Następnego dnia uczestnicy jubileuszu udali się do Luzina na zwiedzanie siedziby firmy, w tym niedawno oddanej do użytku nowej hali produkcyjnej.

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".