Z informacji przekazanych nam przez zarząd debesto dowiadujemy się, że firmie udało się sfinalizować zewnętrzne finansowanie, które pomoże temu brokerowi stolarki z Oleśnicy podwoić w najbliższym czasie tempo wzrostu.
W debesto zainwestowały firma Venture Eleven z Warszawy oraz Benjamin Kuna (twórca tylko.com, polskiego start-upu rewolucjonizującego branżę meblarską, z ostatnią rundą finansowania na poziomie 22 mln euro). Choć nie podano oficjalnie kwoty dofinansowania debesto, Wojtek Stanowski, właściciel firmy zdradził nam, że mowa jest o kwocie pomiędzy 5 a 10 mln zł.
Wojciech Stanowski, właściciel debesto:
Mamy know-how, duże doświadczenie w podboju światowych rynków (odbiorcy w 32 krajach świata) oraz narzędzia do profesjonalnej realizacji. Nasze tempo wzrostu w ostatnich latach to 40-50 proc. rok do roku. Na co przeznaczymy dodatkowe środki? Na co najmniej podwojenie tempa wzrostu z poziomu 40 proc. do 80 proc.
Firma planuje zwiększać nakłady na inwestycje w SEO i content marketing, rozwijać kalkulatory online i zatrudniać doświadczonych ekspertów i menadżerów. Już w sezonie 2022 debesto, jeszcze z własnych środków dokonało licznych inwestycji w swój rozwój, które szacowane są na ok. 2 mln zł. W ubiegłym roku znacznie wzrosło też zatrudnienie – zespół debesto zwiększył się z 20 do 40 pracowników.
Wojciech Stanowski, właściciel debesto:
Inwestycja Venture Capital w debesto to wzmocnienie solidnych fundamentów finansowych firmy i dodanie wiary w to, że internet to jedyna droga rozwoju polskich okien. Wsparcie od Benjamina Kuna to solidne potwierdzenie faktu, że digitalizując rynek sprzedaży okien idziemy w ślady najlepszych polskich start-upów digitalizujących produkcję i sprzedaż.
Tagi
Benjamin Kunabroker stolarkidebestoe-commercesprzedaż internetowaTylkoVenture ElevenWojciech StanowskiZobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".