Wielkie zmiany w AIB

Red.: MR |Data publikacji: 2021-07-30

AIB w pierwszym półroczu przeszło duże zmiany. Działalność rozpoczęła nowa fabryka, powstała marka AIB+ i nowa jest identyfikacja wizualna.

W styczniu tego roku AIB uruchomiło fabrykę w Czerwonce-Leszczynach. Przeniesiona do niej została produkcja wszystkich taśm i laminatów butylowych. Powierzchnia produkcyjna wynosi 2 tys. mkw., a część biurowa 800 mkw. AIB dzięki nowej powierzchni zyskało więcej możliwości do optymalizacji produkcji oraz realizacji wysyłek za pomocą dwóch doków załadunkowych. Druga fabryka działa w Knurowie.

Producent chemii spodziewa się także w najbliższym czasie zwiększenia popytu na wysokiej jakości materiały do montażu okien. Dlatego firma planuje uruchomienie wkrótce kolejnej linii do produkcji taśm izolacyjnych. AIB, podobnie jak wiele innych firm z branży, mierzy się także w ostatnich miesiącach z problemami na rynku surowców do produkcji. Początkowo utrudnienia dotyczyły tylko opakowań i kleju, później pogorszyła się sytuacja z dostawami granulatów do produkcji uszczelek, a następnie różnego rodzaju folii. Dlatego planowanie w obecnej sytuacji jest nieco utrudnione.

Firma zdecydowała się także ostatnio na utworzenie nowej marki AIB+. Fabryka w Czerwonce-Leszczynach, gdzie wytwarzane są produkty butylowe, właśnie należy do nowej marki. Firma podkreśla, że AIB+ skupione jest na butylu.

Po prawej nowy, uproszczony logotyp.

AIB zmieniło także identyfikację wizualną, pojawił się nowy logotyp. Jest on, w stosunku do poprzedniego znaku uproszczony. Zachowany jest kolor czerwony, który, jak przyznaje AIB, symbolizuje ciepło i nawiązuje do produktów oferowanych przez firmę do ciepłego montażu.

Więcej informacji na ten temat można przeczytać TUTAJw wywiadzie z Maciejem Ślączką, prezesem zarządu AIB.

 

Zobacz również

Firmy inwestują w automatyzację produkcji

Firmy inwestują w automatyzację produkcji

Lisec w sierpniu tego roku zebrał zamówienia o wartości 34,5 mln euro. Jest to najwyższy wynik w historii firmy. Wyniki są świetne m.in. dzięki klientom z Polski.

Zabraknie montażystów?

Zabraknie montażystów?

Ekipy montażowe nie narzekają na brak pracy, wzrost cen stolarki nie wpłynął negatywnie na popyt, nie spowodował przestojów, a kalendarze na najbliższy czas są zapełnione. Czy ekipy montażowe są przygotowane na wielką falę renowacji budynków?

Amex-Bączek z jednym z najlepszych okresów w historii firmy

Amex-Bączek z jednym z najlepszych okresów w historii firmy

Amex-Bączek odnotował kilkunastoporocentowy wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu. Firma planuje także inwestycję w moce produkcyjne.

1