Weru stworzyło drzwiowego Tindera

Autor: |Data publikacji:

Niemiecka firma Weru stworzyła internetowy serwis, który działa na podobnej zasadzie, jak aplikacja randkowa Tinder. Użytkownicy mogą wybrać w niej pasujące do ich typu osobowości zdjęcia, na których podstawie proponowany jest później model drzwi wejściowych.

Weru to niemiecki producent stolarki, który specjalizuje się przede wszystkim w oknach PCW i drzwiach wejściowych z PCW i aluminium. W dniu 1 września firma dołączyła już oficjalnie do struktur grupy Dovista po procesie przejęcia. Grupa Weru jest liderem niemieckiego rynku okien PCW. Więcej na temat tego przejęcia pisaliśmy TUTAJ.

Firma wprowadziła nową aplikację dostępną na stornie internetowej tueren-kompass.de. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą sprawdzić, jaki rodzaj drzwi najlepiej do nich pasuje. Wszystko za sprawą mechaniki znanej z najpopularniejszej na świecie aplikacji randkowej Tinder, w której przesuwamy zdjęcie w prawo, jeżeli nam się podoba lub lewo, gdy nie przypadło nam ono do gustu.

Według Weru aplikacja ta, poprzez wskazanie osobistych preferencji, reprezentowanych przez odpowiednio dobrane zdjęcia, umożliwi wybranie wymarzonych drzwi. Po dokonaniu wyborów użytkownicy otrzymują krótką charakterystykę ich osobowości oraz propozycję drzwi dopasowanych do niej. Po wyborze konkretnego wariantu wyświetla się nazwa danego modelu, informacje o użytych materiałach oraz linki do konfiguratora, przedstawicieli handlowych, itd. Ma ona zatem również potencjał sprzedażowy.

Komentarz redakcji:

Pomysł Weru wydaje się bardzo ciekawy. Wykorzystanie algorytmów do poznania preferencji klientów to interesująca droga do udoskonalenia procesu sprzedaży. Aplikacja ma przystępną obsługę i z marszu przybliża emocjonalnie inwestora do dokonanego wyboru (drzwi najlepiej oddające charakter osoby). Ciekawe, czy polscy producenci równie pójdą w kierunku „emotional marketingu”?

 

Zobacz również

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Dekarz wicemistrzem Europy, biegi niepodległości – branża stolarki wspiera sport

Firmy branży stolarki od lat są solidnym wsparciem dla wszelkich inicjatyw sportowych w naszym kraju. Zebraliśmy najświeższe aktywności. W tym odcinku piszemy głównie o mniejszych firmach z naszego świata, które sponsorują lokalne drużyny i wydarzenia sportowe.