Webinarium – nowości na sezon 2020 IV

Autor: |Data publikacji:

Nowości na sezon 2020 to seria webinarów na temat premier produktowych na sezon 2020 w świecie stolarki. W czwartej części, która odbyła się 18 czerwca, blisko 100 uczestników poznało nowinki przygotowane przez 11 firm z branży.

Oto lista zaprezentowanych produktów:

  • Stürtz: Centrum obróbcze FC 2020
  • Remmers: Induline DW-631
  • ISO-Chemie: ISO Connect BlueLine
  • Pilkington: Activ Suncool™ Pro T
  • Saint-Gobain: ECLAZ&Cool Lite
  • Vikking: Ultimate
  • Aluprof: MB 77-HS
  • Yawal: System odwodnienia liniowego
  • Brevis: Brevis Insolio
  • Alumaster: Progi magnetyczne
  • Maco: mTRONIC i eTRONIC

Webinarium poprowadził duet – Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) i Karol Klos (DomBezpieczny.com) – znany z jedynego podcastu branży stolarki w Polsce pod nazwą Branżowisko. Była możliwość aktywnego udziału oraz zadawania bezpośrednio pytań do przedstawicieli producentów, jak i filmowa prezentacja produktów.

 

Zobacz również

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

Plusy, minusy #35 – Rynek okien we Francji w 2024 roku

W trzydziestym piątym odcinku podcastu Plusy, minusy rozmawiamy o francuskim rynku okien. Ponadto sprawdzamy czym kierują się kupujący osłony okienne, a także zaglądamy w wyniki sprzedażowe i finansowe G-U Polska.

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

Branżowisko #222 – Eko-Okna zmniejszają dług, „Pierwsze klucze” w 2026 roku?

W dwieście dwudziestym drugim odcinku podcastu "Branżowisko" Karol Klos omawia bieżące wydarzenia ze świata stolarki, w tym m.in. kwestie sprzedaży fabryk Eko-Okien oraz nowego programu wsparcia mieszkalnictwa.

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

„Cafe Branżowisko” #5: Jak skutecznie prowadzić marketing w branży stolarki okiennej?

Gościem „Cafe Branżowisko” jest Kamil Maliszewski z WeCanDoIt.social. Rozmawiamy o tym, jak prowadzić skuteczny marketing w branży stolarki.