W dniu 23 czerwca odbyła się konferencja prasowa online, w której przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny wraz z partnerami akcji #KlientBezpieczny przybliżyli dziennikarzom jej szczegóły. To bardzo ważna akcja, która ma na celu zapewnienie inwestorów, że wizyty w punktach handlowych oraz prace fachowców w ich domach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny.
W konferencji prasowej udział wzięło kilkadziesiąt osób, w tym partnerzy akcji oraz przedstawiciele mediów. Wśród nich byli reprezentanci m.in. ogólnopolskich stacji radiowych oraz serwisów internetowych, jak i prasy branżowej. Przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny zostali również zaproszeni do emitowanych na żywo programów telewizyjnych.
Celem konferencji było rozpowszechnienie akcji #KlientBezpieczny, która jest odpowiedzią na wątpliwości klientów dotyczące zachowania standardów higienicznych podczas wizyt w punktach sprzedaży, czy podczas realizacji usług w ich domach i mieszkaniach. Akcja ta skierowana jest przede wszystkim do branży remontowo-budowlanej, ale stworzone w ramach niej wytyczne dotyczące bezpieczeństwa obsługi inwestorów w salonach sprzedaży oraz podczas wykonywania usług w ich domach znajdą zastosowanie również w wielu innych gałęziach gospodarki.
Dzięki akcji Klient Bezpieczny przedsiębiorstwa oraz fachowcy w całym kraju otrzymują istotne wsparcie w trudnych czasach pandemii. W konsultacji z partnerami powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe jak i fachowców. Są one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów sprzedaży, przedsiębiorstw usługowych oraz klientów. Deklarację ich stosowania składają już dziesiątki firm z całej Polski. Dołączają do niej również kolejni partnerzy oraz organizacje, w tym m.in. Związek POiD, o czym pisaliśmy TUTAJ.
Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie KlientBezpieczny.pl
Zobacz również
Bogdański i Wiśniowski wspierają Sandecję, Abakus i Premium Grodzki sponsorami podlaskiego sportu
Przez lata branża stolarki była mecenasem sportu, szczególnie lokalnego i nie inaczej jest w nowo rozpoczynającym się sezonie. W ostatnim czasie umowy sponsoringowe podpisały Abakus, Bogdański, Premium Grodzki oraz Wiśniowski.
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – ruszyła sprzedaż biletów!
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 odbędzie się w dniach 15–16 października 2025 w Hotelu Vienna House Andel`s Łódź. Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w tym wydarzeniu.
Arkadiusz Muś założy partię polityczną?
W ostatnich dniach media obiegła informacja o tym, że na horyzoncie pojawiła się nowa partia polityczna, której inicjatorem miałby być Arkadiusz Muś, właściciel Press-Glass.