Ważna konferencja prasowa branży stolarki za nami

Autor: |Data publikacji:

W dniu 23 czerwca odbyła się konferencja prasowa online, w której przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny wraz z partnerami akcji #KlientBezpieczny przybliżyli dziennikarzom jej szczegóły. To bardzo ważna akcja, która ma na celu zapewnienie inwestorów, że wizyty w punktach handlowych oraz prace fachowców w ich domach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny.

W konferencji prasowej udział wzięło kilkadziesiąt osób, w tym partnerzy akcji oraz przedstawiciele mediów. Wśród nich byli reprezentanci m.in. ogólnopolskich stacji radiowych oraz serwisów internetowych, jak i prasy branżowej. Przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny zostali również zaproszeni do emitowanych na żywo programów telewizyjnych.

Celem konferencji było rozpowszechnienie akcji #KlientBezpieczny, która jest odpowiedzią na wątpliwości klientów dotyczące zachowania standardów higienicznych podczas wizyt w punktach sprzedaży, czy podczas realizacji usług w ich domach i mieszkaniach. Akcja ta skierowana jest przede wszystkim do branży remontowo-budowlanej, ale stworzone w ramach niej wytyczne dotyczące bezpieczeństwa obsługi inwestorów w salonach sprzedaży oraz podczas wykonywania usług w ich domach znajdą zastosowanie również w wielu innych gałęziach gospodarki.

Dzięki akcji Klient Bezpieczny przedsiębiorstwa oraz fachowcy w całym kraju otrzymują istotne wsparcie w trudnych czasach pandemii. W konsultacji z partnerami powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe jak i fachowców. Są one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów sprzedaży, przedsiębiorstw usługowych oraz klientów.  Deklarację ich stosowania składają już dziesiątki firm z całej Polski. Dołączają do niej również kolejni partnerzy oraz organizacje, w tym m.in. Związek POiD, o czym pisaliśmy TUTAJ.  

Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie KlientBezpieczny.pl

Forum Branżowe jest patronem medialnym akcji #KlientBezpieczny

Zobacz również

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Eko-Okna odpowiadają na publikację przewodniczącego związków zawodowych

Zarząd Eko-Okna S.A. wydał oświadczenie, w którym stanowczo dementuje zarzuty stawiane przez Dawida Brożka, przewodniczącego OM NSZZ Solidarność Silesia. Firma oskarża go o rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji, które mają podważać zaufanie do pracodawcy i destabilizować sytuację wśród pracowników.

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Fakro, Stollar i Wital wspierają lokalny sport, Drutex z nowym międzynarodowym sponsoringiem?

Zaledwie dwa tygodnie temu pisaliśmy o wsparciu, jakiego udzielają firmy z branży stolarki okienno-drzwiowej w rozwój sportu, a tymczasem w w ostatnich dniach o przedłużeniu umów sponsorskich poinformowały Fakro, Stollar i Wital. Ponadto dochodzą słuchy, że swoją ekspansję na europejskim rynku kontynuować ma Drutex.

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Podziękowania właścicieli Eko-Okien

Mateusz i Katarzyna Kłosek, do których należy największy producent stolarki w Polsce - Eko-Okna, opublikowali krótkie oświadczenie z podziękowaniami.