W dniu 23 czerwca odbyła się konferencja prasowa online, w której przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny wraz z partnerami akcji #KlientBezpieczny przybliżyli dziennikarzom jej szczegóły. To bardzo ważna akcja, która ma na celu zapewnienie inwestorów, że wizyty w punktach handlowych oraz prace fachowców w ich domach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny.
W konferencji prasowej udział wzięło kilkadziesiąt osób, w tym partnerzy akcji oraz przedstawiciele mediów. Wśród nich byli reprezentanci m.in. ogólnopolskich stacji radiowych oraz serwisów internetowych, jak i prasy branżowej. Przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny zostali również zaproszeni do emitowanych na żywo programów telewizyjnych.
Celem konferencji było rozpowszechnienie akcji #KlientBezpieczny, która jest odpowiedzią na wątpliwości klientów dotyczące zachowania standardów higienicznych podczas wizyt w punktach sprzedaży, czy podczas realizacji usług w ich domach i mieszkaniach. Akcja ta skierowana jest przede wszystkim do branży remontowo-budowlanej, ale stworzone w ramach niej wytyczne dotyczące bezpieczeństwa obsługi inwestorów w salonach sprzedaży oraz podczas wykonywania usług w ich domach znajdą zastosowanie również w wielu innych gałęziach gospodarki.
Dzięki akcji Klient Bezpieczny przedsiębiorstwa oraz fachowcy w całym kraju otrzymują istotne wsparcie w trudnych czasach pandemii. W konsultacji z partnerami powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe jak i fachowców. Są one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów sprzedaży, przedsiębiorstw usługowych oraz klientów. Deklarację ich stosowania składają już dziesiątki firm z całej Polski. Dołączają do niej również kolejni partnerzy oraz organizacje, w tym m.in. Związek POiD, o czym pisaliśmy TUTAJ.
Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie KlientBezpieczny.pl
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".