W dniu 23 czerwca odbyła się konferencja prasowa online, w której przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny wraz z partnerami akcji #KlientBezpieczny przybliżyli dziennikarzom jej szczegóły. To bardzo ważna akcja, która ma na celu zapewnienie inwestorów, że wizyty w punktach handlowych oraz prace fachowców w ich domach mogą się odbywać z zapewnieniem najwyższych standardów higieny.
W konferencji prasowej udział wzięło kilkadziesiąt osób, w tym partnerzy akcji oraz przedstawiciele mediów. Wśród nich byli reprezentanci m.in. ogólnopolskich stacji radiowych oraz serwisów internetowych, jak i prasy branżowej. Przedstawiciele Stowarzyszenia Dom Bezpieczny zostali również zaproszeni do emitowanych na żywo programów telewizyjnych.
Celem konferencji było rozpowszechnienie akcji #KlientBezpieczny, która jest odpowiedzią na wątpliwości klientów dotyczące zachowania standardów higienicznych podczas wizyt w punktach sprzedaży, czy podczas realizacji usług w ich domach i mieszkaniach. Akcja ta skierowana jest przede wszystkim do branży remontowo-budowlanej, ale stworzone w ramach niej wytyczne dotyczące bezpieczeństwa obsługi inwestorów w salonach sprzedaży oraz podczas wykonywania usług w ich domach znajdą zastosowanie również w wielu innych gałęziach gospodarki.
Dzięki akcji Klient Bezpieczny przedsiębiorstwa oraz fachowcy w całym kraju otrzymują istotne wsparcie w trudnych czasach pandemii. W konsultacji z partnerami powstały uniwersalne wytyczne i zalecenia dotyczące zasad higieny do stosowania przez punkty handlowo-usługowe jak i fachowców. Są one sukcesywnie upowszechniane wśród właścicieli salonów sprzedaży, przedsiębiorstw usługowych oraz klientów. Deklarację ich stosowania składają już dziesiątki firm z całej Polski. Dołączają do niej również kolejni partnerzy oraz organizacje, w tym m.in. Związek POiD, o czym pisaliśmy TUTAJ.
Szczegółowe informacje na temat akcji dostępne są na stronie KlientBezpieczny.pl
Zobacz również
Konsultacje programu „Czyste Powietrze” z wykonawcami – zapowiedź najbliższych spotkań
WFOŚiGW organizują konsultacje programu „Czyste Powietrze” przed uruchomieniem jego kolejnej wersji. Sprawdź terminy spotkań z wykonawcami.
Nagrody „Buildera” dla przedstawicieli branży budowlanej
Nagrody „Buildera” są przyznawane co roku przedstawicielom branży budowlanej. Również tym honorowane zostały także firmy związane ze stolarką budowlaną.
Konkurs kalendarzy rozstrzygnięty! Poznaj zwycięzców
Zakończyła się siódma edycja naszego dorocznego konkursu na najlepsze kalendarze branży stolarki. Internauci wybrali zwycięzców poszczególnych kategorii. Konkurs kalendarzy - sprawdź wyniki!