W 2022 r. szkło będzie w centrum uwagi na całym świecie

Autor: |Data publikacji:

Rok 2022 został ogłoszony Międzynarodowym Rokiem Szkła. Taką decyzję podjęło 18 maja Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych.

Międzynarodowy Rok Szkła będziemy świętować w 2022 roku. Na tę decyzję ONZ pracowało kilka organizacji, takich jak Glass for Europe, Międzynarodowa Komisja Szkła (The International Commission on Glass – ICG) Wspólnota Stowarzyszeń Szklarskich (Community of Glass Associations – CGA) oraz ICOM-Glass. Międzynarodowy Rok Szkła, to docenienie jego roli w różnych gałęziach przemysłu, m.in. w budownictwie.

Jednym z zadań, jakie stawia sobie ONZ w związku z Międzynarodowym Rokiem Szkła, to stymulowanie i rozwijanie współpracy między różnymi podmiotami, przede wszystkim przedsiębiorstwami, jednostkami naukowymi, instytutami badawczymi oraz agencjami rządowymi.

ONZ zachęca państwa członkowskie do włączenia się do obchodów Międzynarodowego Roku Szkła. Można to zrobić organizując różne działania. Chodzi tu o popularyzację wiedzy na temat tego materiału i zwrócenie uwagi na jego rolę w życiu codziennym. Już teraz zaczyna się planowanie kongresów seminariów, targów branżowych i wielu innych inicjatyw na całym świecie. Pomysły na różne wydarzenia można także wysłać, wchodząc na stronę www.iyog2022.org.

Dla branży stolarki otworowej Międzynarodowy Rok Szkła może być świetną okazją do promocji najnowszych rozwiązań w dziedzinie szkła budowlanego oraz swoich produktów, które takie szkło wykorzystują.

Zobacz również

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

OFS 2025 – fotorelacja (druga część)

Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych

DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.