Voster inwestuje kolejne miliony w produkcję

Autor: |Data publikacji:

Voster poinformował właśnie, że planuje zbudować kolejną halę fabryczną. Budowa rozpocznie się w marcu. Będzie to kontynuacja dużych inwestycji w moce produkcyjne, ponieważ już w styczniu 2020 zostaną oddane do użytku trzy hale.

Producent drzwi Voster w marcu rozpocznie budowę nowej hali fabrycznej. Jej powierzchnia będzie wynosić niemal 7 tys. mkw. Jak się dowiedzieliśmy, w nowym budynku będą wytwarzane drzwi ramowe. Obecnie firma jest na etapie projektowania obiektu. Powstanie on obok siedziby firmy, w miejscowości Nisko. Wartość inwestycji to, jak oszacowała firma, około 44 mln zł.

Jednak z gotowych już hal produkcyjnych Vostera.

Jednak nowa hala fabryczna to jedynie element większego projektu rozbudowy firmy. Już w styczniu w 2020 r. zostaną bowiem oddane do użytku aż trzy nowe obiekty. Firma wybudowała magazyn surowców, którego powierzchnia wynosi 2 tys. mkw, halę produkcyjna drzwi płytowych o powierzchni 7,5 tys. mkw oraz halę, w której produkowany będzie pellet, a której powierzchnia wynosi 900 mkw. Koszt budowy i wyposażenia tych obiektów w maszyny i urządzenia to 78 mln zł. O planowanych inwestycjach pisaliśmy TUTAJ.

Miesiąc temu ruszyła również budowa siedziby firmy, czyli budynku biurowego. Jego powierzchnia wyniesie 2,1 tys. mkw, a koszt inwestycji to 11 mln zł. Firma zatrudnia obecnie 120 osób w zakładzie produkcyjnym Andoor (spółka celowa) oraz 250 w Vosterze. Ale, jak przyznaje Voster, ta sytuacja cały czas się zmienia, a zatrudnienie z dnia na dzień rośnie w związku z inwestycjami i przygotowaniem do płynnego uruchomienia produkcji.

Zobacz również

Velux Polska świętuje 35-lecie

Velux Polska świętuje 35-lecie

W piątek 21 listopada mieliśmy okazję wspólnie z Velux Polska celebrować jubileusz 35-lecia obecności marki na polskim rynku. Wydarzenie, które miało bardzo efektowną oprawę, odbyło się w hotelu Narvil w Serocku.

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Który producent okien był najbardziej aktywny w mediach społecznościowych?

Drutex, Krishome i OknPlus to producenci okien najbardziej aktywni w mediach społecznościowych w październiku.

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

Ósma edycja akcji firmy CAL „Drzewo za drzwi”

13 października 2025 r. w malowniczym Nadleśnictwie Płaska już po raz ósmy odbyła się akcja „Drzewo za drzwi”, organizowana przez firmę CAL.