Voster celuje w tym roku w 200 mln zł

Autor: PG |Data publikacji: 2019-03-04

Voster, producent drzwi wewnętrznych, może zaliczyć ubiegły rok do bardzo udanych. Firmie udało się pobić kolejny rekord przychodów. W tym roku Voster ma ambitne plany poprawić ten wynik. Pomóc w tym szereg realizowanych inwestycji, w tym m.in. budowa nowej hali produkcyjnej.

Rok 2018 oznaczał dla Vostera wzrost przychodów  o 20 proc. względem roku wcześniejszego. Dochody również wzrosły proporcjonalnie. Teraz ma być jeszcze lepiej – firma planuje przekroczyć barierę 200 mln zł wpływów na koniec 2019 r.

W osiągnięciu tego wyniku mają pomóc realizowane inwestycje, których wysokość szacowana jest na ponad 60 mln złotych. W połowie roku uruchomiona ma zostać nowa hala do produkcji drzwi płytowych, wyposażona w jednej z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, a ponadto Voster zamierza oddać do użytkowania halę produkcji pelletu i magazyn surowców oraz rozpocząć budowę nowego budynku administracyjnego (więcej na ten temat TUTAJ).

Plany rozwoju przedsiębiorstwa oznaczają w niedalekiej przyszłości potrzebę zwiększenia zatrudnienia. Voster wprowadził właśnie nieszablonowe sposoby rekrutacji nowych pracowników z użyciem mediów społecznościowych. Od teraz można aplikować na poszczególne stanowiska pracy za pośrednictwem Facebooka oraz komunikatora Messenger.

Voster kontaktuje się z wybranymi kandydatami za pośrednictwem tych mediów, a w niektórych przypadkach przeprowadza nawet rozmowy kwalifikacyjne za pomocą połączeń wideo. Jak zapewnia firma, te nowoczesne rozwiązania rekrutacyjne w znacznym stopniu przyspieszają proces zatrudniania nowych pracowników.

Zobacz również

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych: czy przetargi będą atrakcyjniejsze?

Nowe prawo zamówień publicznych ma wejść w życie 1 stycznia 2021 roku i zachęcić małe firmy do udziału w przetargach. Jakie zmiany nas czekają?

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Winkhaus i Mediola łączą siły na rzecz smart home

Firma Winkhaus, specjalizująca się w produkcji okuć okiennych i drzwiowych oraz Mediola rozpoczęły współpracę w sektorze smart home. W ramach kooperacji możliwe będzie zintegrowanie rozwiązań obu firm.

Trudne czasy dla dystrybutorów okien drewnianych?

Trudne czasy dla dystrybutorów okien drewnianych?

Jak wynika z danych CAB, w 2018 r. mniej niż 15 proc. okien elewacyjnych stanowiły okna drewniane. Wyraźnie widać, że okna drewniane są w odwrocie. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie nastroje panują wśród dystrybutorów stolarki drewnianej.