Voster, producent drzwi wewnętrznych, może zaliczyć ubiegły rok do bardzo udanych. Firmie udało się pobić kolejny rekord przychodów. W tym roku Voster ma ambitne plany poprawić ten wynik. Pomóc w tym szereg realizowanych inwestycji, w tym m.in. budowa nowej hali produkcyjnej.
Rok 2018 oznaczał dla Vostera wzrost przychodów o 20 proc. względem roku wcześniejszego. Dochody również wzrosły proporcjonalnie. Teraz ma być jeszcze lepiej – firma planuje przekroczyć barierę 200 mln zł wpływów na koniec 2019 r.
W osiągnięciu tego wyniku mają pomóc realizowane inwestycje, których wysokość szacowana jest na ponad 60 mln złotych. W połowie roku uruchomiona ma zostać nowa hala do produkcji drzwi płytowych, wyposażona w jednej z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, a ponadto Voster zamierza oddać do użytkowania halę produkcji pelletu i magazyn surowców oraz rozpocząć budowę nowego budynku administracyjnego (więcej na ten temat TUTAJ).
Plany rozwoju przedsiębiorstwa oznaczają w niedalekiej przyszłości potrzebę zwiększenia zatrudnienia. Voster wprowadził właśnie nieszablonowe sposoby rekrutacji nowych pracowników z użyciem mediów społecznościowych. Od teraz można aplikować na poszczególne stanowiska pracy za pośrednictwem Facebooka oraz komunikatora Messenger.
Voster kontaktuje się z wybranymi kandydatami za pośrednictwem tych mediów, a w niektórych przypadkach przeprowadza nawet rozmowy kwalifikacyjne za pomocą połączeń wideo. Jak zapewnia firma, te nowoczesne rozwiązania rekrutacyjne w znacznym stopniu przyspieszają proces zatrudniania nowych pracowników.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".