Voster, producent drzwi wewnętrznych, może zaliczyć ubiegły rok do bardzo udanych. Firmie udało się pobić kolejny rekord przychodów. W tym roku Voster ma ambitne plany poprawić ten wynik. Pomóc w tym szereg realizowanych inwestycji, w tym m.in. budowa nowej hali produkcyjnej.
Rok 2018 oznaczał dla Vostera wzrost przychodów o 20 proc. względem roku wcześniejszego. Dochody również wzrosły proporcjonalnie. Teraz ma być jeszcze lepiej – firma planuje przekroczyć barierę 200 mln zł wpływów na koniec 2019 r.
W osiągnięciu tego wyniku mają pomóc realizowane inwestycje, których wysokość szacowana jest na ponad 60 mln złotych. W połowie roku uruchomiona ma zostać nowa hala do produkcji drzwi płytowych, wyposażona w jednej z najnowocześniejszych parków maszynowych w Polsce, a ponadto Voster zamierza oddać do użytkowania halę produkcji pelletu i magazyn surowców oraz rozpocząć budowę nowego budynku administracyjnego (więcej na ten temat TUTAJ).

Plany rozwoju przedsiębiorstwa oznaczają w niedalekiej przyszłości potrzebę zwiększenia zatrudnienia. Voster wprowadził właśnie nieszablonowe sposoby rekrutacji nowych pracowników z użyciem mediów społecznościowych. Od teraz można aplikować na poszczególne stanowiska pracy za pośrednictwem Facebooka oraz komunikatora Messenger.

Voster kontaktuje się z wybranymi kandydatami za pośrednictwem tych mediów, a w niektórych przypadkach przeprowadza nawet rozmowy kwalifikacyjne za pomocą połączeń wideo. Jak zapewnia firma, te nowoczesne rozwiązania rekrutacyjne w znacznym stopniu przyspieszają proces zatrudniania nowych pracowników.
Zobacz również
Gerda stawia na bezpieczeństwo i rozwiązania smart
W połowie października firma Gerda zaprosiła swoich partnerów handlowych i dostawców na wydarzenie w Ostródzie, gdzie zaprezentowała nowości.
Czytaj listopadowe „Forum Branżowe”
Dostępny jest nowy numer miesięcznika „Forum Branżowe” (11/2025). Gościem wydania jest Maciej Żyła, kierownik ds. jakości w Laboratorium Techniki Budowlanej.
Konkurs kalendarzy branżowych 2026 – czekamy na wasze propozycje
Już niedługo startuje coroczny konkurs kalendarzy branżowych. Czekamy na wasze tegoroczne propozycje, które możecie przesłać na adres naszej redakcji.


