Vidok może zaliczyć miniony rok do bardzo udanych. Przychody ze sprzedaży w zamkniętym sezonie wzrosły o 32 proc. w stosunku do roku 2018.
Vidok z Mrowli, producent stolarki oraz przesłon ma powody do zadowolenia. Firma w minionym roku zanotowała przychody w wysokości 83,2 mln zł w porównaniu do 62,9 mln zł w roku 2018. Wzrost sprzedaży w 2019 r. był na poziomie 32 proc. Dobre wyniki, to według firmy efekt kilku czynników – Vidok wymienia tu automatyzację produkcji, wysoką jakość techniczną produktów i rosnącą popularność wyrobów z półki premium.
Jak obecnie radzi sobie firma, gdy pojawiło się wiele ograniczeń w prowadzeniu działalności? Poniżej odpowiedź od firmy Vidok.
Dla nas nie ma ograniczeń, jest tylko udoskonalenie i poszerzanie kolejnych kanałów dystrybucyjnych. W sytuacji światowej epidemii uruchomiliśmy bezpieczne procedury zamawiania naszych produktów online w pięciu prostych krokach. Poza tym nasi doradcy handlowi cały czas pozostają do dyspozycji klientów, zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Powiększamy nasz zespół, by cały czas obsługa klienta znajdowała się na wysokim poziomie. Nie ma u nas również przestojów w produkcji, wszystkie zamówienia realizowane są w terminie, a nawet wprowadzamy nowe produkty do oferty. Ponadto rozbudowujemy linie produkcyjne, inwestując w nowoczesny park maszynowy. Kryzys gospodarczy stał się dla nas więc jeszcze większą motywacją do rozwoju i nie osłabił w żaden sposób naszej silnej pozycji na rynku, ale jeszcze bardziej ją umocnił.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".