Firma tremco illbruck należy do koncernu RPM International Inc. z siedzibą w Medina w stanie Ohio. Amerykanie utworzyli właśnie nową grupę marek budowlanych pod nazwą CPG Europe (Construction Products Group Europe), łączącą pod wspólnym szyldem marki illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex oraz Dryvit.
Stworzenie nowej grupy ma nie tylko na celu optymalizację wykorzystania zasobów, którymi dysponuje RPM International, ale także uzyskanie efektu synergii. Koncern zakłada bowiem wdrożenie modelu biznesowego, w którym marki będą z sobą ściśle współpracować. Odpowiadają one bowiem zróżnicowanym potrzebom sektora budowlanego.
Dzięki współpracy poszczególnych marek CPG Europe ma oferować kompleksowe rozwiązania systemowe związane z:
- uszczelnianiem, klejeniem i termoizolacją (Tremco, illbruck, Dryvit)
- bierną ochroną ppoż. (Nullifire)
- posadzkami (Flowcrete)
- systemami dachowymi (Tremco)
- hydroizolacją (Tremco, Vandex)
Nowo powstała grupa zatrudnia łącznie ok. 1400 pracowników w całej Europie i dysponuje zakładami produkcyjnymi, laboratoriami badawczymi i centrami dystrybucyjnymi w Polsce, Niemczech, Francji, Holandii, Belgii i Wielkiej Brytanii.
Dzięki współpracy marek w ramach CPG Europe jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kompleksowej obsługi każdej inwestycji budowlanej. Państwo zaś, jako nasi Partnerzy handlowi, otrzymują dostęp do znacznie szerszej oferty i nowych rynków, co wszystkim nam stwarza dodatkowe możliwości rozwoju – napisał w liście do klientów Mariusz Palenica, dyrektor zarządzający w tremco illbruck sp. z o.o.
Zobacz również
Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka
W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.
Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”
Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.
CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew
W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".