Firma tremco illbruck należy do koncernu RPM International Inc. z siedzibą w Medina w stanie Ohio. Amerykanie utworzyli właśnie nową grupę marek budowlanych pod nazwą CPG Europe (Construction Products Group Europe), łączącą pod wspólnym szyldem marki illbruck, Flowcrete, Nullifire, Tremco, Vandex oraz Dryvit.
Stworzenie nowej grupy ma nie tylko na celu optymalizację wykorzystania zasobów, którymi dysponuje RPM International, ale także uzyskanie efektu synergii. Koncern zakłada bowiem wdrożenie modelu biznesowego, w którym marki będą z sobą ściśle współpracować. Odpowiadają one bowiem zróżnicowanym potrzebom sektora budowlanego.
Dzięki współpracy poszczególnych marek CPG Europe ma oferować kompleksowe rozwiązania systemowe związane z:
- uszczelnianiem, klejeniem i termoizolacją (Tremco, illbruck, Dryvit)
- bierną ochroną ppoż. (Nullifire)
- posadzkami (Flowcrete)
- systemami dachowymi (Tremco)
- hydroizolacją (Tremco, Vandex)
Nowo powstała grupa zatrudnia łącznie ok. 1400 pracowników w całej Europie i dysponuje zakładami produkcyjnymi, laboratoriami badawczymi i centrami dystrybucyjnymi w Polsce, Niemczech, Francji, Holandii, Belgii i Wielkiej Brytanii.
Dzięki współpracy marek w ramach CPG Europe jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani do kompleksowej obsługi każdej inwestycji budowlanej. Państwo zaś, jako nasi Partnerzy handlowi, otrzymują dostęp do znacznie szerszej oferty i nowych rynków, co wszystkim nam stwarza dodatkowe możliwości rozwoju – napisał w liście do klientów Mariusz Palenica, dyrektor zarządzający w tremco illbruck sp. z o.o.
Zobacz również
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025 – relacja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2025, które odbyło się 15–16 października w Łodzi, potwierdziło, że sektor stoi na progu zmian i że to właśnie dialog między uczestnikami rynku jest kluczem do wypracowania efektywnych rozwiązań.
OFS 2025 – fotorelacja (druga część)
Zapraszamy na fotorelację z drugiego dnia Ogólnopolskiego Forum Stolarki 2025.
Producenci drzwi najbardziej aktywni w mediach społecznościowych
DRE, Erkado i Reno, ale też Barański są aktywni na Facebooku, angażują swoich fanów i przyciągają swoimi treściami nowych użytkowników.