To już pewne: markety budowlane objęte lockdownem

Autor: |Data publikacji:

Sprawdził się scenariusz, o którym pisaliśmy wczoraj. Podczas wspólnej konferencji z premierem Mateuszem Morawieckim  minister zdrowia Adam Niedzielski ogłosił, że wchodzimy w fazę tzw. twardego lockdownu. Oznacza to między innymi zamknięcie wielkopowierzchniowych sklepów budowlanych. 

Zamknięcie nastąpi  już w sobotę 27 marca i, oprócz centrów handlowych i galerii, obejmie sklepy meblowe i budowlane o powierzchni powyżej 2 tys. mkw. Natomiast w sklepach o mniejszej powierzchni obowiązywać będą limity dotyczące liczby osób, które mogą jednocześnie przebywać w obiekcie: w sklepach do 100 mkw. będzie to 1 osoba na 15 mkw., w sklepach większych będzie to 1 osoba na 20 mkw. Taka sytuacja ma potrwać do 9 kwietnia.

W dokumencie Kancelarii Premiera pojawiają się także zalecenia, które skierowane są głównie do pracodawców. Zachęcani są oni do umożliwienia pracownikom przejścia na tryb pracy zdalnej wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Przypominamy natomiast, że dla usług montażowych i serwisowych sformułowane są bardzo konkretne wytyczne, opracowane przez branżę w ramach akcji #KlientBezpieczny. Polecamy uwadze.

 

Zobacz również

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

Veka sponsorem lokalnego sportu, Wiśniowski wspiera skoczka

W ostatnim czasie kilka firm z naszej branży pochwaliło się wsparciem dla sportowców. Wiśniowskiego będziemy oglądać w Pucharze Świata w skokach narciarskich, a Veka będzie widoczna podczas meczów Pucharu Polski. Fakro kontynuuje współpracę z piłkarkami, a Lanko i Oknamix zaczyna z piłkarzami.

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki w rankingu „Najcenniejsze firmy rodzinne 2024”

Producenci stolarki mają swoją reprezentację w tegorocznym rankingu najcenniejszych firm rodzinnych. Jego autorzy wyłonili laureatów spośród przedsiębiorstw w poszczególnych województwach.

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

CAL posadził kolejnych 10 tysięcy drzew

W drugiej połowie października pracownicy CAL tradycyjnie posadzili kolejnych 10 tysięcy drzew. Akcja, którą rokrocznie prowadzi suwalski producent drzwi, doczekała już siódmej edycji. Partnerem wydarzenia było "Forum Branżowe".