Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.
Jaki jest na razie ten rok dla Państwa firmy?
Ten roku oceniamy na razie bardzo dobrze. Realizujemy wzrosty, które zakładaliśmy w planach ubiegłorocznych, dlatego z optymizmem patrzymy na drugie półrocze.
Czy coś Was zaskoczyło?
Pewnym zaskoczeniem jest dla nas mała stagnacja, jaka pojawiła się z końcem pierwszego kwartału, ale sprzedaż jest obecnie wzrostowa, więc mamy nadzieję, że ta tendencja się utrzyma. Chcemy osiągnąć dwucyfrowy wzrost obrotów na koniec 2019 r. i mamy nadzieję, że uda nam się ten cel osiągnąć.
Czy w osiągnięciu tego wyniku pomogą jakieś nowości od Aluplastu?
Nowym produktem, na którego wzrost sprzedaży bardzo liczymy są drzwi przesuwne smart-slide, które prezentujemy od początku roku na wszelkiego rodzaju szkoleniach. Wzbudzają one ogromne zainteresowanie, dlatego liczymy, że to zainteresowanie przełoży się na sprzedaż. Mowa o rozwiązaniu przesuwnym, pozbawionym wad typowych dla systemów typu patio PSK, ale w tym samym segmencie cenowym. Może to być więc ciekawa alternatywa i konkurencja dla systemów HST i PSK.