Internorm, lider europejskiego rynku okien, otwiera się szeroko na współpracę z partnerami w Polsce. Nowy Program Partnerski daje dystrybutorom stolarki okienno-drzwiowej jeszcze więcej możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Zobacz, co możesz zyskać jako partner Internorm.
Internorm – wiodąca marka okien i drzwi, która zyskuje coraz większą popularność w Polsce
Internorm to austriacki producent okien, którego innowacyjne rozwiązania rewolucjonizują rynek stolarki okiennej w Europie od ponad 90 lat. Zainteresowanie produktami tej marki dynamicznie rośnie, zwłaszcza z uwagi na bezkonkurencyjną jakość w obszarze rozwiązań do budynków pasywnych i energooszczędnych.
Popularność rozwiązań oferowanych przez Internorm rośnie również w Polsce, a wraz z nią – popyt na stolarkę dla świadomych klientów. Dlatego producent otwiera się na nowe możliwości współpracy z dystrybutorami w naszym kraju.
Program Partnerski Internorm – do kogo jest skierowany?
– Program Partnerski Internorm jest skierowany do właścicieli salonów ze stolarką okienno-drzwiową, którzy chcą poszerzyć swój asortyment o rozwiązania dla świadomych inwestorów – wyjaśnia Tomasz Edelman, nowy dyrektor ds. rozwoju sieci w Internorm Polska. – Poszukujemy partnerów, którzy chcą zaproponować swoim klientom rozwiązania, przynoszące korzyści w długiej perspektywie, nie tylko wizualne, ale realnie mające wpływ na energooszczędność i bezpieczeństwo budynków czy mieszkań – dodaje.
Partnerami Internorm mogą zostać firmy z całej Polski, które m.in.:
- są otwarte na zmiany;
- są świadome obecnych trendów sprzedażowych (nastawienie na budownictwo energooszczędne oraz pasywne) i chętne podążają za nimi;
- znają lokalny rynek;
- mają dobrze zorganizowane zespoły sprzedażowe oraz montażowe, gotowe na zdobywanie wiedzy i niezbędnych umiejętności;
- mają przestrzeń na atrakcyjne eksponowanie produktów Internorm;
- mają dobrą pozycję na swoim rynku.
Co zyskują partnerzy Internorm?
Dołączenie do sieci partnerów Internorm to szeroki wachlarz korzyści dla każdego dystrybutora. Austriacki producent zapewnia rozległe wsparcie, aby wzmocnić potencjał sprzedażowy i ułatwić osiąganie atrakcyjnych zysków z dystrybucji swoich rozwiązań.
Kompleksowe wsparcie szkoleniowe
Internorm w ramach Akademii Internorm Partnera zapewnia rozbudowane szkolenia produktowe, sprzedażowe oraz montażowe. To praktyczne kursy i warsztaty prowadzone przez doświadczonych ekspertów. Pozwolą szybko poznać asortyment marki – by skutecznie oferować go klientom końcowym.
Bogate portfolio produktów – dopasowane do potrzeb świadomych inwestorów
W gamie produktów Internorm są dostępne okna z PCW, PCW-aluminium, drewniano-aluminiowe, wielkogabarytowe drzwi przesuwne, drzwi tarasowe i balkonowe oraz okna zespolone, z szeroką gamą akcesoriów. Można je dopasować do stylu budynku – w Internorm dostępne są 4 linie stylistyczne (Home Pure, Home Soft, Studio, Ambiente). To rozwiązania, z których korzystają architekci z całej Europy. Oferta Internorm to także kolekcja drzwi wejściowych aluminiowych i drewniano-aluminiowych. Asortyment uzupełniają nowoczesne rolety, żaluzje i moskitiery.
Na szczególną uwagę zasługują I-TEC Innowacje Internorm – to rozwiązania, które tworzy dział badawczo-rozwojowy firmy w Austrii. Wpisują się one w najnowsze trendy i wymagania z dziedziny designu, techniki, jakości oraz komfortu użytkowania. Między innymi gwarantują perfekcyjną stabilność, bezkonkurencyjną izolacyjność, a tym samym energooszczędność na najwyższym poziomie, pozwalają na sterowanie oknami i drzwiami przy pomocy systemu smart home czy też uniemożliwiają wyważenie okna.
Podparcie autorytetem marki z ponad 90-letnim doświadczeniem
Internorm to obecnie numer 1 na europejskim rynku okien. Firma jest znana jako pionier stolarki z PCW i producent, który nieustannie unowocześnia swoje rozwiązania. Doskonała jakość produktów (100% made in Austria) idzie w parze z doskonałym zrozumieniem bieżących trendów. Dlatego oferta produktowa marki jest zawsze dopasowana do tego, czego aktualnie potrzebują klienci.
– Internorm stawia na partnerską, świadomą i długofalową współpracę, opartą na sprawdzonej strategii i świadomym podejmowaniu decyzji biznesowych – mówi Tomasz Edelman. – Dzięki wieloletniemu doświadczeniu nasza sieć partnerów stale się rozrasta. Dystrybutorzy, którzy do niej dołączyli, potwierdzają osiągnięcie oczekiwanych korzyści. Dlatego zachęcamy tym razem salony okien z Polski do dołączenia do sieci partnerów Internorm – podsumowuje.
Tomasz Edelman, dyrektor ds. rozwoju sieci w Internorm, od 16 lat obecny w sektorze B2B, doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w strukturach handlowych Orange Polska i TOC Śnieżka. Na początku jako handlowiec, następnie jako lider ds. rozwoju rynku niezależnego, tworzył i rozwijał sieć punktów partnerskich. Budował i wdrażał procesy poprawiające efektywność rozwoju biznesu, dzięki którym stworzył największą w Polsce sieć punktów partnerskich skupionych w danym regionie.
Jak mówi o sobie: „Jestem wizjonerem, specjalizującym się w budowaniu i łączeniu biznesów, co przyczynia się do zwiększenia efektywności. Tworzę procesy, które umożliwiają metodyczną i świadomą pracę nad rozwojem firm. W mojej strategii sieci dystrybucji kładę nacisk na relacje biznesowe, zaufanie oraz wzajemny feedback.” Prywatnie mąż i tata dwójki dzieci.
Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu: https://www.okna-pasywne.pl/strefa-partnera/