Odnowiona filozofia przekazu

Autor: |Data publikacji:

Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym w firmie Wiśniowski, zakomunikowała o starcie nowej kampanii promocyjnej tej marki. Firma startuje z przesłaniem: klient budujący dom swoich marzeń nie musi już wybierać między jakością, ceną, bezpieczeństwem i designem, bo wszystko to znajdzie jednocześnie w produktach Wiśniowskiego.

– Odnowiona filozofia przekazu to reakcja na transformację digitalową, która w obliczu pandemii nabrała zdecydowanie większego znaczenia. Rynek nie docenia dzisiaj precyzyjnie stargetowanej reklamy, odbiorcy oczekują znacznie więcej. Spersonalizowany komunikat już nie wystarczy. W konfrontacji z nowymi realiami firma powinna zaoferować komunikację bazującą na osobistej relacji ze swoją społecznością, na niezwykle precyzyjnym zrozumieniu tego, czego klient potrzebuje, a także na dostarczeniu odbiorcom pozytywnego doświadczenia zakupowego na każdym etapie lejka sprzedażowego. Obecnie marka WIŚNIOWSKI stawia na autentyczność przekazu i emocjonalność komunikatów, aby zaprosić swoich odbiorców do świata wartości, z którymi utożsamia się od początków swojej działalności.

Przed dwoma laty z ogromnym zainteresowaniem spotkały się Salonowe Rewolucje u dilerów Wiśniowskiego. Także tym razem z zainteresowaniem śledzić będziemy szersze wejście tej firmy w obszar transformacji digitalowej. A wszystkim zainteresowanym głębiej tą tematyką polecamy najbliższe spotkanie Klubu Forum 100, gdzie pod koniec kwietnia właśnie digitalizacja marketingu będzie szeroko omawiana i dyskutowana.