Bemares już od kilku lat stawia na innowacyjne i nowoczesne produkty. Za dynamicznym rozwojem firmy nie nadążało jednak logo i dawne elementy identyfikacji wizualnej. Właśnie dlatego zapadła decyzja o rebrandingu.
Rebranding wieńczy proces zmian i reorganizacji, która zaszła wewnątrz firmy, która przebyła drogę od lokalnego przedsiębiorstwa do dynamicznie rozwijającej się marki z nowymi ambicjami i strategiami na przyszłość.
Strategie te obejmują koncentrację na wysokiej jakości produktach – między innymi stolarce okiennej, drzwiowej czy bramach garażowych oraz nacisk na wysoką jakość, za którą idzie potrzeba wdrażania innowacyjnych rozwiązań, czy dążenie do profesjonalizmu w zakresie doradztwa i usług.
Marek Bednarz, właściciel firmy:
Stawianie na jakość nie wynikało jedynie z chęci spełnienia potrzeb klienta, jego wysokiej satysfakcji podczas użytkowania produktów i poczucia bezpieczeństwa, ale także z wniosków będących następstwem naszej długofalowej perspektywy. Wysoka jakość produktów oznacza solidność i trwałość, dzięki której produkt wytrzymuje wiele lat użytkowania, tym samym spełniając nasze ambicje dbałości o względy ekologiczne.
Nowe logo i odświeżony wizerunek wyraźnie zaznacza pozycję Bemares na rynku ukazując klientom markę nowoczesną, oferującą produkty wysokiej jakości.
Marek Bednarz, właściciel firmy:
Po wielu latach działania na rynku stwierdziłem, że wizerunek przestał być adekwatny względem naszej działalności. Ten problem powierzyłem profesjonalistom – Papajastudio to agencja brandingowa z Krakowa, która pomaga markom tworzyć spójny, nowoczesny i trwały wizerunek. Kojarzyłem ich już wcześniej z rebrandingu firm z branży producentów okien takich jak Wiśniowski czy Witraż.
Nowa identyfikacja wizualna to przede wszystkim logo – nowoczesne i geometryczne, nawiązujące do kształtów okien czy drzwi. Nowej identyfikacji wizualnej dynamiki nadaje motyw przewodni, który podkreśla detale i formy obecne w przestrzeniach. Linia podąża wzdłuż konturów okien, drzwi czy elementów architektonicznych kreśląc geometryczne układy kształtów w perspektywie.
Adam Lis, właściciel i Dyrektor Kreatywny Papajastudio:
Celem naszego procesu projektowego było zbudowanie identyfikacji wizualnej, która zadba nie tylko o rozpoznawalność marki, ale będzie także komunikować wartości, które są podstawą działalności Bemares. Wizerunek oparty na fundamencie wartości potrafi przetrwać próbę czasu liczącą 15-20 lat. Na tym w naszym rozumieniu polega spójność i profesjonalizm komunikacji wizualnej.
Projekty w duchu minimalizmu i geometrii niejednokrotnie zyskiwały aprobatę odbiorców i zostawały z markami przez długie lata bez większych zmian w formie. Taki cel przyświeca rebrandingowi marki Bemares.