• Kontakt
  • Dotacje na okna
  • Prenumerata
  • Logowanie
Forum Branżowe
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
  • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
Forum Branżowe portal branży stolarki > Analizy i opinie > MultiPublikacja > Nowe oblicze Bemares

Teksty do MultiPublikacji są nadsyłane przez firmy.

Nowe oblicze Bemares

Autor: AK |Data publikacji: 2021-02-03

Bemares już od kilku lat stawia na innowacyjne i nowoczesne produkty. Za dynamicznym rozwojem firmy nie nadążało jednak logo i dawne elementy identyfikacji wizualnej. Właśnie dlatego zapadła decyzja o rebrandingu.

 

 

Rebranding wieńczy proces zmian i reorganizacji, która zaszła wewnątrz firmy, która przebyła drogę od lokalnego przedsiębiorstwa do dynamicznie rozwijającej się marki z nowymi ambicjami i strategiami na przyszłość.

Strategie te obejmują koncentrację na wysokiej jakości produktach – między innymi stolarce okiennej, drzwiowej czy bramach garażowych oraz nacisk na wysoką jakość, za którą idzie potrzeba wdrażania innowacyjnych rozwiązań, czy dążenie do profesjonalizmu w zakresie doradztwa i usług.

Marek Bednarz, właściciel firmy:

Stawianie na jakość nie wynikało jedynie z chęci spełnienia potrzeb klienta, jego wysokiej satysfakcji podczas użytkowania produktów i poczucia bezpieczeństwa, ale także z wniosków będących następstwem naszej długofalowej perspektywy. Wysoka jakość produktów oznacza solidność i trwałość, dzięki której produkt wytrzymuje wiele lat użytkowania, tym samym spełniając nasze ambicje dbałości o względy ekologiczne.

Nowe logo i odświeżony wizerunek wyraźnie zaznacza pozycję Bemares na rynku ukazując klientom markę nowoczesną, oferującą produkty wysokiej jakości.

Papier firmowy i wizytówki Bemares.
Wizytówka firmowa.
Folder Bemares.
Folder Bemares w środku.

Marek Bednarz, właściciel firmy:

Po wielu latach działania na rynku stwierdziłem, że wizerunek przestał być adekwatny względem naszej działalności. Ten problem powierzyłem profesjonalistom – Papajastudio to agencja brandingowa z Krakowa, która pomaga markom tworzyć spójny, nowoczesny i trwały wizerunek. Kojarzyłem ich już wcześniej z rebrandingu firm z branży producentów okien takich jak Wiśniowski czy Witraż.

Nowa identyfikacja wizualna to przede wszystkim logo – nowoczesne i geometryczne, nawiązujące do kształtów okien czy drzwi. Nowej identyfikacji wizualnej dynamiki nadaje motyw przewodni, który podkreśla detale i formy obecne w przestrzeniach. Linia podąża wzdłuż konturów okien, drzwi czy elementów architektonicznych kreśląc geometryczne układy kształtów w perspektywie.

Motyw przewodni.
Motyw przewodni.

Adam Lis, właściciel i Dyrektor Kreatywny Papajastudio:

Celem naszego procesu projektowego było zbudowanie identyfikacji wizualnej, która zadba nie tylko o rozpoznawalność marki, ale będzie także komunikować wartości, które są podstawą działalności Bemares. Wizerunek oparty na fundamencie wartości potrafi przetrwać próbę czasu liczącą 15-20 lat. Na tym w naszym rozumieniu polega spójność i profesjonalizm komunikacji wizualnej.

Projekty w duchu minimalizmu i geometrii niejednokrotnie zyskiwały aprobatę odbiorców i zostawały z markami przez długie lata bez większych zmian w formie. Taki cel przyświeca rebrandingowi marki Bemares.

TweetLinkedInFacebook

Tagi

bemareslogoMultiPublikacjarebranding

Facebook

Forum Branżowe

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami w branży stolarki, fasad, bram i osłon? Zapisz się do naszego newslettera!

Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązuje Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Centrum Informacji Branżowej Sp. z o.o., ul. Turmoncka 22/110, 03-254 Warszawa. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: news@forumbranzowe.com. Szersze informacje, jak przetwarzamy dane osobowe opisane są w polityce prywatności oraz na stronie polityki prywatności.

Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą (albo katalog na spam) i potwierdź swoją subskrypcję.

Prenumerata
  • W najnowszym wydaniu
  • W kolejnym numerze
  • Prezentacja gazety
  • Prenumerata
  • Reklama
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
Prenumerata
  • Aktualności
    • Wydarzenia
    • Rynek
    • Personalia
  • Analizy i opinie
    • Publicystyka
    • Prawo i kadry
  • Branża
    • Firmy
    • Produkty
    • Kalendarium
  • Pressroom
  • Oferty pracy
  • Wydawnictwo
    • Kim jesteśmy
    • Prenumerata
    • e-Wydania
    • Reklama
    • Forum International
  • Kontakt
  • Poradnik
    • Inspiracje
    • Porady
    • VADEMECUM
© Forum Branżowe 2025 | Polityka prywatności

Podaj adres e-mail na który prześlemy link potwierdzający Twój głos.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie polityki prywatności.

Akceptuję