Katarzyna Łebkowska, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Gerda, udzieliła wywiadu portalowi pasywny-budynek.pl, w którym mówi m.in. o udziale kobiet w branży stolarki, o tym, że kobiety muszą mieć „większą siłę przebicia”. Mówi również o narzędziach marketingowych stosowanych w jej firmie:
My jesteśmy firmą, która jest znana od pokoleń, ale do młodych docieramy też właśnie za pomocą Facebooka, Instagramu, YouTube. Poprzez te media, uświadamiamy co to za produkt, jakie korzyści może dać. Nowym elementem w tej naszej działalności będzie też mocne wykorzystanie animacji, ale to już plany, na bliską przyszłość.
W tej chwili duży nacisk kładziemy na marketing inboundowy. Udaje się nam sukcesywnie wdrażać i stosować wszelkie nowoczesne rozwiązania cyfrowe i wirtualne. Staramy się budować naszą pozycję na portalach społecznościowych i budowlanych. W marketingu w tej chwili występuje trend, który można określić jako B2B2C, czyli, tak w dużym skrócie, adresując swoją ofertę, myślimy zarówno o kliencie końcowym, jak i partnerze czy dystrybutorze.
Pani Katarzyna jest również członkiem zarządu Związku POiD. A oto co mówi o zadaniach i dotychczasowych dokonaniach tej organizacji:
Reprezentujemy branże przed instytucjami i agendami rządowymi. Prowadzimy różne inicjatywy, np. „Dobry montaż” – kampania społecznościowa, która skutkowała, chociażby utworzeniem klas w szkołach zawodowych o profilu „Montażysta stolarki”. Także z inicjatywy POID-u i konsekwentnemu prowadzeniu jej zostanie wprowadzona do 2019 ulga termomodernizacyjna.
Zainteresowanych odsyłamy do całego wywiadu z panią Dyrektor, który zamieścił portal LiderBudowlany.pl .