Faceci od sprzątania

Autor: |Data publikacji:

rozmowa z Piotrem Rączkowskim i Wojciechem Szmyd wspólnikami firmy SUPER CZYŚCIOCH

Panowie! Wydaje się, że to kobiety standardowo, „od zawsze” wiedzą najwięcej na temat czystości i sprzątania. Stworzyliście firmę, która przełamuje ten stereotyp, choć Waszymi pracownikami nadal są w znacznej części kobiety. Powiedzcie o tym jak powstał pomysł na taki biznes?

Idea jaka nam przyświecała od samego początku poległa na tym, aby stworzyć jak najbardziej przyjazny Klientowi portal do zamawiania usług – taką platformę komunikacyjną. Zależało nam na tym, aby każdy Klient bez potrzeby konsultacji z nami mógł sam zamówić usługę – określić dokładnie swoje potrzeby i uzyskać od razy wycenę. Na portalu znajduje się kalkulator za pomocą którego Klient określa ilość pomieszczeń do sprzątania, wybiera zakres dodatkowych usług oraz termin ich realizacji. System sam wylicza koszt takiej usługi, a Klient tylko musi wysłać do nas zlecenie. Cały proces jest czytelny, przejrzysty i zajmuje mało czasu. Kalkulator maksymalnie skraca czas jaki potrzebuje Klient na zamówienie usługi – mówi Wojciech Szmyd odpowiedzialny w firmie za marketing.

No właśnie, żyjemy w trudnej rzeczywistości, a od dawna praktycznie w każdej dziedzinie życia napotykamy „deficyt czasowy”. Wasz pomysł jest więc rozwiązaniem na te trudności dnia codziennego. Czy w jakiś szczególny sposób rekrutujecie swoich pracowników?

Tak, duży nacisk kładziemy na system rekrutacji pracowników – mówi Piotr Rączkowski, szef sprzedaży w firmie Super Czyścioch. – Każdy nasz pracownik zaszczepiony jest w pełni przeciw Covid 19, posiada zaświadczenie o niekaralności – przykładamy bardzo dużą uwagę do bezpieczeństwa naszych Klientów, ale również pracowników naszej firmy.

Działalność jaką świadczycie jest dość szeroka – od biur oraz pomieszczeń po remontach, po sprzątanie mieszkań i domów. Oferujecie również usługi dla osób starszych, potrzebujących bardziej specjalistycznej pomocy…

Dokładnie tak. Działalność nasza skupia się nie tylko na sprzątaniu mieszkań, domów czy też biur. Nasza oferta to również sprzątanie pomieszczeń po remoncie – czyli specjalistyczna usługa znacznie trudniejsza i bardziej pracochłonna niż standardowe sprzątanie. Nasz pracownik również może zaopiekować się zwierzakiem lub zająć się roślinnością podczas wyjazdu naszego Klienta. Dodatkowo ze względu na wzrost zamożności społeczeństwa jak również zwiększenie ilości zapytań o usługi bardziej specjalistyczne, wprowadziliśmy do naszej oferty usługi dedykowane osobom starszym. Usługa ta, nie ogranicza się tylko i wyłącznie do pomocy seniorom w sprzątaniu lub w porządkach. Jej zakres obejmuje również pomoc w zakupach, pomoc w bieżących sprawach jak również bardziej specjalistyczną opiekę.

Pracujecie na terenie Warszawy i Wrocławia czy macie w planach wyjście poza te miasta?

Na ten moment świadczymy usługi na terenie wspomnianych miast. W przyszłości, jak rozbudujemy naszą sieć sprzedaży a przede wszystkim pozyskamy sprawdzonych i sumiennych pracowników w innych miastach, niewykluczone że otworzymy kolejne oddziały firmy.

Życzę powodzenia i dziękuję za rozmowę

Rozmawiała: Lidia Drabarek