Artur Pęksyk, który objął niedawno kierownictwo połączonego działu sprzedaży i marketingu w PORTA KMI Poland, udzielił wywiadu OHH Magazine. Mówi w nim m.in. o powodach zmian w strukturze organizacyjnej firmy i swoim awansie zawodowym.
„Ta zmiana to kolejny efekt przyjęcia strategii biznesowej bazującej na idei biznesu otwartego. Zarząd podjął decyzję, że chce tę ideę wdrażać silnie także na poziomie operacyjnym, na bezpośrednim styku z klientem w procesie sprzedaży, i tym biznesowym, i indywidualnym, Wraz z zespołami sprzedaży i marketingu wspólnie chcemy pracować na to, by klient – niezależnie od tego. czy będzie oglądał nasze reklamy, korzystał z naszej strony czy zdecyduje się na wybór naszych drzwi – zawsze miał poczucie, że ma kontakt z przyjaznym partnerem, który potrafi go zainspirować, zrozumieć jego potrzeby i bezpiecznie poprowadzić przez proces wyboru i zakupu drzwi.”
A że idea biznesu otwartego skutecznie realizowana jest także w działaniach marketingowych Porty, stąd wiele miejsca w wywiadzie poświęcone jest również temu tematowi. Swój pogląd na sposób komunikowania i budowania relacji z rynkiem pan Artur wyraził następującymi słowy:
„Chcemy inicjować dialog, współpracę, zrozumienie, otwartość na ludzi i życie w różnych aspektach. Nie chcemy się zatrzymywać tylko na drzwiach. Samo ich znaczenie – także w ujęciu funkcjonalnym – jest nieodłącznie związane z ruchem, przejściem. Drzwi to swego rodzaju symbol, także w naszych domach. To nie jest zwykły mebel czy kawałek drewna bez znaczenia. Drzwi mogą nas inspirować, dawać nam poczucie piękna i, jak żaden inny element domu, wyrażać nasze emocje, Czasem pozytywne, czasem negatywne.”
Nasze pozytywne emocje budzi połączenie działu sprzedaży i marketingu pod jednym kierownictwem. My też sądzimy, że sprzedaż jest jedynie elementem marketingu, a dobrze przemyślana i realizowana polityka marketingowa firmy ma zasadniczy wpływ na sukcesy sprzedażowe. Więcej o tej polityce w wykonaniu firmy Porta przeczytać można w najnowszym wydaniu OHH Magazine.