Technika Okienna S.A. szykuje kolejną ofensywę marketingową marki Avante. Jednym z jej elementów jest nowy film promocyjny, który swoją premierę miał w październiku. Firma chce też rozwijać swój eksport oraz planuje nowe inwestycje.
Nowy film promocyjny marki Avante nie ogranicza się tylko i wyłącznie do prezentacji produktowej. Firma postanowiła zdefiniować swoją działalność poprzez miejsce, w którym funkcjonuje. Dlatego też spot wykonany przez Truso Media rozpoczyna sekwencja dotycząca Elbląga, jako historycznego miasta otoczonego piękną przyrodą, które obecnie jest miejscem funkcjonowania nowoczesnego przemysłu.
Damian Brzezinski, dyrektor fabryki Avante:
W trakcie tego krótkiego filmu chcieliśmy przejść od szerokiego kadru, do wąskiego. Zależało nam na tym, by pokazać nie tylko to, kim jesteśmy, ale też skąd jesteśmy. Jeden z naszych francuskich klientów powiedział mi, że film jest bardzo fajny, konkretny, okraszony pięknymi zdjęciami i wyraźnie mówiący o tym, co robi Avante. O to nam właśnie chodziło!
Nowy film reklamowy ma przybliżyć działalność spółki nie tylko polskim klientom, ale też zagranicznym. I to właśnie z myślą o tych drugich tak naprawdę ten film powstał. Spot został nagrany w dwóch wersjach językowych, ale niewykluczone, że zostaną też przygotowane wersje w językach niemieckim i angielskim. Nie powinno to dziwić, bowiem Avante szykuje się do ofensywy na zagranicznych rynkach. Firmie zależy przede wszystkim na rynku francuskim, szwajcarskim, belgijskim i luksemburskim. Eksport już stanowi większość produkcji w Avante – obecne za granicę wysyłanych jest ok. 60 proc. okien. Avante planuje rozwijać sprzedaż zagraniczną, a wówczas proporcje te jeszcze bardziej się zmienią na korzyść eksportu.
Pomocne w zdobywaniu nowych rynków będą bez wątpienia nowe modele okien opartych na profilach Elegant firmy Deceuninck. Jak ocenia producent, zostały bardzo dobrze przyjęte na rynkach francuskojęzycznych. Jednak najważniejsze kroki jeszcze przed firmą: Technika Okienna S.A. planuje budowę nowej hali magazynowej, a dzięki większej przestrzeni, rozpoczęcie produkcji okien aluminiowych.
Damian Brzezinski:
Chcemy, aby nasi klienci mieli większy wybór i nie musieli szukać rozwiązań aluminiowych u konkurencji. Skoro nasze okna Elegant mają design nawiązujący do ślusarki, to wierzymy, że również okna aluminiowe przypadną do gustu inwestorom.
Część parku maszynowego do produkcji ślusarki już została zakupiona. Wkrótce ma zostać uzupełniony park maszynowy o kolejne urządzenia. Skoro nadchodzą nowe produkty, trzeba pomyśleć nad ich godnym zaprezentowaniem. Również i o tym pomyślała spółka Technika Okienna, właściciel marki Avante.
Damian Brzezinski:
W naszej siedzibie planujemy wybudowanie showroomu, w którym klienci mogliby zobaczyć nasze produkty. Jestem po pierwszych rozmowach w tej sprawie i prawdopodobnie w listopadzie rozpoczniemy na poważnie prace nad tym projektem. Chcemy, by to była taka namacalna wizytówka naszej działalności.
Showroom ma być ukłonem przede wszystkim do klientów lokalnych, by mogli w atrakcyjnej scenerii poznać produkty Avante. Będzie on też bez wątpienia wizytówką firmy, która już w nazwie ma określony rozwój i chce iść naprzód.