Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych…Cz. 1
Niedawno tragicznie zmarł Robert Klos. Publikujemy wspomnienia osób z naszej branży, które Go znały i ceniły.
Czytaj dalejOkna same się nie sprzedadzą
Koalicja Termomodernizacji wciąż zachęca producentów do wyposażenia ich sieci sprzedaży w umiejętność obsługi wniosków o dotacje, a dilerom zapewnia program szkoleniowy i doradztwo. Dzisiaj już nie warto się wahać – dzisiaj trzeba działać, by sprzedawać
Czytaj dalejPieniądze leżą na stole
Janusz Rodzki, prezes Winkhaus Polska, udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, w którym dzieli się swoim doświadczeniem radzenia sobie z kryzysami, kwestionuje pesymizm w ocenach obecnego kryzysu i wskazuje na pozytywy, jakie cały czas na tym rynku występują.
Czytaj dalejPlanowanie jak gra w kasynie
Janusz Rodzki, szef Winkhausa, udzielił wywiadu, w którym mówi: Zmiany w życiu zachodzą bardzo szybko, wygląda na to, że wymuszą kolejne przeobrażenia – nie będzie już powrotu do znanej nam rzeczywistości, będziemy żyć w nowej, jeszcze bardziej nieprzewidywalnej.
Czytaj dalejHandlowcy lat minionych
Wiesława Wędołowicz, szefowa Amberline Windows&Doors, dała się namówić Wikhausowi na publiczną rozmowę na LinkedInie i na wspominki o latach minionych. W jednym z wątków opowiedziała o zdarzeniu, które na zawsze zapadło jej w pamięć.
Czytaj dalejNowy format informacji
Paweł Szkodziak, dyrektor w ROTO Frank Okucia Budowlane, podzielił się z nami wspomnieniem z pierwszej lektury miesięcznika, który „wniósł zupełnie nowy format informacji dla naszej branży”.
Czytaj dalejZaskakująco dobry czerwiec
Krzysztof Ratajczak, dyrektor handlowy Winkhaus, podzielił się z nami swoją opinią na temat rzeczywistości post-pandemicznej, podkreślając nieprzewidywalność tamtej sytuacji z marca/kwietnia. Na szczęście w czerwcu sytuacja wróciła jednak do normy.
Czytaj dalejZapraszamy do salonów
Aby wskazać architektom, gdzie mogą zobaczyć stolarkę, publikujemy przegląd salonów pokazowych, których wyposażenie oraz kwalifikacje personelu dają gwarancję, że klienci uzyskają maksimum informacji na temat interesujących ich produktów.
Czytaj dalej