Nowe logo i rebranding marki DINDECOR
DINDECOR polski producent wypełnień drzwiowych rozpoczyna transformacje swojej marki z nowym hasłem firmowym OTWARCI NA INNOWACJE.
Czytaj dalejDwie marki, dwie drogi. A rezultaty?
W branży stolarki otworowej wszczęte zostały w ostatnim czasie ważkie, nowatorskie działania marketingowe, o prawdziwie strategicznym charakterze: dwa krańcowo różne pod wieloma aspektami podmioty, zdecydowały się na modyfikację swojego dotychczasowego podejścia odnośnie posiadanych marek handlowych.
Czytaj dalejStolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu
Gdyby przełożyć dominujący w branży stolarki sposób myślenia na inne kategorie gospodarki, to w logo marek motoryzacyjnych mielibyśmy auta, a na sprzęcie elektronicznym widniałyby symbole nawiązujące do pralek, lodówek czy laptopów – mówi Bartek Kotowicz, założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjator „Przewodnika brandingowego”
Czytaj dalejRebranding to znacznie więcej niż zmiana logo
W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.
Czytaj dalejNowe oblicze Bemares
Bemares już od kilku lat stawia na innowacyjne i nowoczesne produkty. Za dynamicznym rozwojem firmy nie nadążało jednak logo i dawne elementy identyfikacji wizualnej.
Czytaj dalej