Ikea odkryła nową funkcję okna?
Ciekawą akcję marketingową dotykającą tematu stolarki przeprowadziła Ikea. Szwedzka sieć sklepów wysłała do swoich klientów prezent w postaci rolety wewnętrznej, tym samym czyniąc ich okna kolejnym miejscem do ekspozycji swojej reklamy.
Czytaj dalejPatrz w przyszłość z Internorm. Nowy Program Partnerski
Internorm, lider europejskiego rynku okien, otwiera się szeroko na współpracę z partnerami w Polsce. Nowy Program Partnerski daje dystrybutorom stolarki okienno-drzwiowej jeszcze więcej możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Zobacz, co możesz zyskać jako partner Internorm.
Czytaj dalejKOMSTA – to już 30 lat! Okna i drzwi, które budują zaufanie
Aż nie chce się wierzyć, że tak szybko upłynęło 30 lat od wejścia naszej firmy i marki KOMSTA na rynek branży budowlanej, w którym na samym początku obraliśmy jako wiodący obszar naszej działalności produkcję stolarki okiennej z PCV.
Czytaj dalejPieniądze na okna leżą w dotacjach
Wspólnie ze stowarzyszeniem Dom Bezpieczny uruchamiamy właśnie inicjatywę #Dotacjenaokna. Inicjatywa otwarta jest na każdą firmę i każdego zainteresowanego. Jesteś zainteresowany? Dołącz do nas – zróbmy to razem.
Czytaj dalejFilozofia bycia innowacyjnym
Stolarka budowlana jest branżą niezwykle innowacyjną. Filozofia bycia innowacyjnym wyznawana jest jednak przez niewiele firm okienno-drzwiowych. OknoPlus odmiennie od większości inspiruje się tymi innowacjami, szuka ich na rynku.
Czytaj dalejCzy zabraknie nam stali?
Zawirowania na rynku stali powodują, że z dużymi obawami patrzą na biznes producenci okien i ślusarki otworowej. O ile w oknach pvc jest to tylko kwestia wzmocnień, o tyle producenci drzwi wejściowych czy bram bez stali obejść się przecież nie mogą.
Czytaj dalejOkna z pęcherzami
Anna Marciniak-Kajzer, archeolożka, prof. Uniwersytetu Łódzkiego o Średniowieczu: „W naszych warunkach klimatycznych okna musiały być małe, żeby ciepło nie uciekało. A szyby były bardzo drogie. I nawet w zamkach znajdowały się w niewielu komnatach.”
Czytaj dalejCena okna referencyjnego
Na rynku okiennym muszą nastąpić gruntowne zmiany w praktyce marketingowej. Samo komunikowanie wymiaru okna, jego parametrów i ceny już nie wystarczą. Bo dla jakich powodów klient ma zapłacić 5x więcej za podobne okno?
Czytaj dalej