AI w marketingu
Minęły już czasy myślenia o sztucznej inteligencji (AI) jako marketingowej ciekawostce. Jest ona realnym wsparciem dla nowoczesnych firm. W jaki sposób wykorzystać to narzędzie w marketingu?
Czytaj dalejGospodarka w świecie VUCA
Krzysztof Domarecki, szef Seleny, w debacie „Lider na trudne czasy” podkreślił, że podstawowym obecnie zadaniem menedżerów jest zrozumienie otaczającego świata, zrozumienie turbulencji, z jakimi mamy do czynienia w wielu sferach życia i działalności. Pana Prezesa zaprosiliśmy do debaty na październikowym OFS.
Czytaj dalejGdzie będziemy za 10, 30 lat?
Zmiany w światowej gospodarce następują tak szybko, że warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić, dokąd to prowadzi? Gdzie chcemy być jako kraj, jako przedsiębiorcy za 10, 30 lat? O tym rozmawiać będziemy w połowie października na OFS’22, z dr Jackiem Bartosiakiem.
Czytaj dalejZima będzie ciężka dla całej Europy
Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen, podzielił się swoją oceną sytuacji w najbliższej przyszłości. Mówi o konieczności zmiany szlaków dostaw surowców i towarów. Branża stolarki rozmawiać o tym będzie na październikowym OFS-ie w Warszawie.
Czytaj dalejCzy wiara przeszkadza w biznesie?
„Mateusz Kłosek idzie coraz dalej i mocniej w swej misji, teraz już stricte ewangelizacyjnej. Cóż, ma pieniądze i może je wydawać tak, jak chce, jeśli nie szkodzi to innym. Pytanie, jak to wpłynie na jego biznes w kraju i poza nim”. – czytamy w sierpniowym Newsweeku.
Czytaj dalejStal nie będzie tańsza
Tomasz Mirski, szef giełdowego MFO, lidera segmentu wzmocnień stalowych do okien, podzielił się we wrześniowym raporcie swoją oceną rynku stali dla budownictwa. Jego zdaniem nie należy się spodziewać się w najbliższym okresie spadków cen w tym segmencie.
Czytaj dalejPotrzebujemy fachowców
Christian Voicu, prezes zarządu Aluplast, udzielił wywiadu dla naszego miesięcznika, w którym podzielił się swoją oceną sytuacji na rynku oraz perspektywami na najbliższą przyszłość. Jednym z dylematów, jakie widzi, może się okazać również brak fachowych ekip montażowych do zainstalowania okien i drzwi.
Czytaj dalejPo latach tłustych przyjdą lata chude
Jan Kidaj, prezes Aliplastu: „Wszyscy patrzymy na coraz wyższe liczby, każdy zauważa większą sprzedaż, większe wartości, ale trzeba też myśleć, że rosną też koszty. Nakręcanie konsumpcji jest jak medal – ma dwie strony. Pamiętajmy, że po tłustych latach zawsze przychodzą chude”.
Czytaj dalej