MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja

Czytaj dalej
Menedżerowie czytają Forum Branżowe

Menedżerowie czytają Forum Branżowe

W połowie grudnia 2018 r. agencja badawcza KFcati przeprowadziła ankietę wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. Zapytała w niej m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane i które czytają. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe.

Czytaj dalej
Unikalni czytelnicy

Unikalni czytelnicy

Powszechne w działach marketingu jest przekonanie, że nie wystarczy sama reklama produktu, aby wiedza o nim trafiła do zainteresowanych. Konieczne jest wsparcie takiej reklamy informacją, artykułem, tekstem poradnikowym. Piszą więc różne teksty i próbują je umieszczać w przeróżnych portalach, na blogach i stronach internetowych.

Czytaj dalej
Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Skąd swoją wiedzę czerpią szefowie?

Z badań niezależnych agencji badawczych wynika, że menedżerowie branży stolarki czytają niewiele – najczęściej Forum Branżowe i Muratora. Coraz częściej też Facebooka..

Czytaj dalej