Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, przypomina o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.

Czytaj dalej
Czekają nas zmiany gigantyczne

Czekają nas zmiany gigantyczne

Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.

Czytaj dalej
Partnerstwo w biznesie

Partnerstwo w biznesie

Izabela Tryba, dyrektor handlowa firmy OknoPlus rozmawia z naszą autorką o swojej karierze i drodze do branży stolarki. Jednym z tematów jest też kwestia „męskości” tego segmentu.

Czytaj dalej
Inteligencja branżowa

Inteligencja branżowa

Z  badania KFcati wynika, że ok. 20 proc. menedżerów branży stolarki regularnie czytuje co najmniej jedno czasopismo i jeden serwis internetowy poświęcony oknom, drzwiom lub bramom. Na tle badań ogólnopolskich to bardzo dobry wynik.

Czytaj dalej
Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy

Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.

Czytaj dalej
MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja

Czytaj dalej
Menedżerowie czytają Forum Branżowe

Menedżerowie czytają Forum Branżowe

W połowie grudnia 2018 r. agencja badawcza KFcati przeprowadziła ankietę wśród menedżerów firm produkujących wyroby stolarki budowlanej. Zapytała w niej m.in. o to, jakie czasopisma i portale są im znane i które czytają. Z badania wynika, że najbardziej znanymi i czytanymi są media wydawnictwa Forum Branżowe.

Czytaj dalej
Okna dobre, bo… polskie

Okna dobre, bo… polskie

Joanna Jabłczyńska, aktorka, prawnik, tancerka i kobieta wielu talentów, ceniąca polskie okna, będzie gościem grudniowego, świątecznego wydania miesięcznika Forum Branżowe.

Czytaj dalej