Widoczny wzrost sprzedaży

Widoczny wzrost sprzedaży

Opinia dyrektora Kołodzieja z Pilkington IGP potwierdza diagnozę analityków Centrum Analiz Branżowych, że po dobrym dla branży I kwartale przyszedł gorszy kwiecień i maj, ale już w czerwcu zamówień zaczęło znowu przybywać.

Czytaj dalej
Jak pływanie bez majtek

Jak pływanie bez majtek

Zbigniew Mendel, były szef Gerdy i Izotermu, przyjął zaproszenie do wywiadu dla nas. Bardzo klarownie mówi w nim o przyczynach obecnego kryzysu, o sposobach działania w tych warunkach, ale też o perspektywie wyjścia z tego kryzysu.

Czytaj dalej
U progu nowej dekady

U progu nowej dekady

W styczniowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe przypominamy wypowiedzi menedżerów branży stolarki donoszące się do sytuacji na rynku i przewidywanych kierunków jego rozwoju.

Czytaj dalej
Życzę wam codziennej pasji

Życzę wam codziennej pasji

Mieczysław Szcześniak, piosenkarz, kompozytor, człowiek wielu talentów, jest gościem świątecznego wydania naszego miesięcznika. Przy okazji nadchodzących Świąt, ale i Nowego Roku artysta złożył czytelnikom Forum bardzo sympatyczne życzenia.

Czytaj dalej
Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, przypomina o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.

Czytaj dalej
Czekają nas zmiany gigantyczne

Czekają nas zmiany gigantyczne

Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.

Czytaj dalej
Partnerstwo w biznesie

Partnerstwo w biznesie

Izabela Tryba, dyrektor handlowa firmy OknoPlus rozmawia z naszą autorką o swojej karierze i drodze do branży stolarki. Jednym z tematów jest też kwestia „męskości” tego segmentu.

Czytaj dalej
Inteligencja branżowa

Inteligencja branżowa

Z  badania KFcati wynika, że ok. 20 proc. menedżerów branży stolarki regularnie czytuje co najmniej jedno czasopismo i jeden serwis internetowy poświęcony oknom, drzwiom lub bramom. Na tle badań ogólnopolskich to bardzo dobry wynik.

Czytaj dalej