Zarabiajmy pomimo wirusów
W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?
Czytaj dalejJakie środki zapewnią bezpieczeństwo Twoim pracownikom i klientom?
W dobie pandemii koronawirusa bezpieczeństwo staje się dla wielu z nas priorytetem. Także klienci wymagają zapewnienia środków, dzięki którym wizyty w salonach odbędą się w warunkach higienicznych. Jak je zapewnić?
Czytaj dalejUdział w targach zagrozi życiu?
Janusz Komurkiewicz, prezes zarządu POiD podpisał się pod petycją skierowaną do organizatorów targów Fensterbau/Frontale. W tekście podkreśla, że organizacja tej imprezy w czerwcu może być zagrożeniem dla ŻYCIA osób uczestniczących w targach.
Czytaj dalejBrama w strefie sacrum
Podziwiając więc kunszt stolarski czy kowalski bram otwierających nasze cmentarze, pamiętając, że to także techniczne dzieła mistrzów naszej branży, nie zapominajmy o ich symbolicznym znaczeniu. Wkraczamy w ten świat i odchodzimy z niego przez jakieś drzwi, jakieś bramy.
Czytaj dalejStolarka to nie materiał budowlany
Na przeprowadzonym na początku października Ogólnopolskim Forum Stolarki padło po raz pierwszy stwierdzenie, że okna, drzwi, osłony, bramy i fasady to nie są materiały budowlane, ale istotne elementy systemów zarządzania budynkami.
Czytaj dalejDokręcanie śruby podatkowej
Andrzej Wiśniowski, największy w naszym kraju producent bram i ogrodzeń, udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej, w którym apeluje do polityków: jeśli już nie chcecie pomagać, to przynajmniej nie przeszkadzajcie.
Czytaj dalejStolbud Włoszczowa: analiza upadku producenta stolarki
Po 50 latach firma Stolbud Włoszczowa zrezygnowała z produkcji stolarki. Redakcja serwisu ForumBranzowe.com dotarła do dokumentów z których jasno wynika, że firma od dłuższego czasu borykała się z wieloma problemami. Oto nasza analiza sytuacji.
Czytaj dalejTechnologia dźwignią wzrostu
Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.
Czytaj dalej