Nowa strategia komunikacji
Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.
Czytaj dalejAutomatyzacja systemów magazynowych
Przed firmami stanęły nowe wyzwania, które wiążą się z koniecznością optymalizacji i przyspieszenia procesów realizacji zleceń. Odpowiedzią na te wyzwania jest automatyzacja systemów magazynowych. Zakłady bazujące na takich rozwiązaniach wypadają znacznie korzystniej na tle konkurencji.
Czytaj dalejSkupmy się na szansach w kryzysie
W niemieckich mediach branżowych ukazał się ciekawy wywiad, w którym dr Jochen Peichl oraz prof. Jörn P. Lass z ift Rosenheim podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi koronakryzysu i jego wpływu na branżę. Dostrzegają również szereg szans w obecnej sytuacji.
Czytaj dalej